collapse

Reklama


Autor Wątek: Problem po zaktualizowaniu programu  (Przeczytany 8529 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Osrodek

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 2
  • Pomógł? 0
Problem po zaktualizowaniu programu
« dnia: Lipca 29, 2012, 12:28:09 pm »
Witam,
mam ogromny problem. Po wyskoczeniu informacji o aktualizacji, zaktualizowałam program jak zawsze, program się wyłączył i gdy ponownie chciałam go włączyć i rozpocząć w nim pracę pojawiła się informacja, że "Schemat jest aktualnie w trakcie aktualizacji. Operacja niemożliwa do wykonania. Przewidywany czas zakończenia aktualizacji 2012-07-28, 22:18" Ten czas już minął i nadal nie mogę włączyć programu. KOD komunikatu 902 002 124.
Proszę o pomoc w jaki sposób dostać się do programu? :'(
Pozdrawiam

Offline mall

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Pomógł? 3
Odp: Problem po zaktualizowaniu programu
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 29, 2012, 18:04:18 pm »

Offline Osrodek

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 2
  • Pomógł? 0
Odp: Problem po zaktualizowaniu programu
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpnia 02, 2012, 01:23:26 am »
Dzięki, pomogło  :D

Offline Kasia23

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 10
  • Pomógł? 0
Odp: Problem po zaktualizowaniu programu
« Odpowiedź #3 dnia: Września 03, 2012, 12:23:11 pm »
Witam, dzisiaj aktualizowałam PPSa i po aktualizacji pojawia mi się błąd stop:

"database C:\KS\KS-PPS\BAZA\KSPPS.FDB shutdown Unsuccessful execution caused by a system error that precludes successful execution of subsequent statements Error Code: 208" i jak klikam na OK to pojawia się okno "autoryzacja":
Serwer: Localhost.......
Użytkownik: PPS
Hasło: (puste) <------ wpisałam masterkey ale nie działa

i na koniec pojawia się błąd STOP: 902-001-005 - Próba połaczenia z bazą danych została anulowana.System nie może zostać utuchomiony.

--- PROBLEM JUŻ ROZWIĄZANY---
« Ostatnia zmiana: Września 03, 2012, 12:41:36 pm wysłana przez Kasia23 »

Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2964
  • Pomógł? 156
Odp: Problem po zaktualizowaniu programu
« Odpowiedź #4 dnia: Września 03, 2012, 12:44:16 pm »
zobacz czy w panelu sterowania Firebird czasami nie jest wyłączony
Edward z Kętrzyna

Offline mpi

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3356
  • Pomógł? 116
  • Kujawsko-Pomorskie
Odp: Problem po zaktualizowaniu programu
« Odpowiedź #5 dnia: Września 03, 2012, 12:58:30 pm »
gfix KSPPS.FDB -online normal -user SYSDBA -password masterkey

Offline Jarasz

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 391
  • Pomógł? 33
  • Bydgoszcz
Odp: Problem po zaktualizowaniu programu
« Odpowiedź #6 dnia: Września 03, 2012, 13:42:17 pm »
--- PROBLEM JUŻ ROZWIĄZANY---, ale jak to Kasia23 już nie napisała...

Offline underdog

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Pomógł? 0
Odp: Problem po zaktualizowaniu programu
« Odpowiedź #7 dnia: Września 03, 2012, 21:26:52 pm »
Jeżeli występuje problem, i wyskakuje "schemat jest aktualnie w trakcie realizacji" to czy trzeba czekać do wskazanej w komunikacie godziny?
Jeżeli nie, to postępując wg wskazówek z innych wątków - ponownej aktualizacji ze strony http://www.kamsoft.pl/prod/pps/Pobierz_aktualizacje to czy pliki należy wypakować do folderu KSPPS, czy wystarczy, że będą na tym samym dysku? (nigdy tego nie próbowałem).

Offline Szary Eclipse

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Pomógł? 0
Odp: Problem po zaktualizowaniu programu
« Odpowiedź #8 dnia: Września 03, 2012, 22:38:06 pm »
Ja dziś to robiłem. Ściągnąłem po prostu najnowszą aktualizację ze strony Kamsoftu, rozpakowałem ten plik i potem uruchomiłem instalalatora i klikając "dalej" zainstalowałem. :) Po tym program ruszył i działa...

Offline underdog

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Pomógł? 0
Odp: Problem po zaktualizowaniu programu
« Odpowiedź #9 dnia: Września 03, 2012, 22:46:33 pm »
Tak tylko ja nie mam programu w "domyślnej" lokalizacji :( przez co nie mogę kontynuować muszę wybierać licencję itd. stąd pytanie czy trzeba to rozpakować w folderze z programem. Czy zmieniać pola:
Lokalna ścieżka produktu - tu: czy zmiana folderu na tam gdzie program?
Sieciowa ścieżka produktu - jw
Baza danych (192.168.0.170:C:\KS\KS-PPS\BAZA\KSPPS.FDB) pamiętam, że miałem wpisane localhost, więc czy zamienić i podać ścieżkę gdzie jest baza?
Użytkownik BD - nieedytowalny PPS (a chyba miałem inny)
Hasło użytkownika - jw nieedytowalny (a hasło było inne)
...
Ech, dramat.

Offline macieqq

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 85
  • Pomógł? 1
Odp: Problem po zaktualizowaniu programu
« Odpowiedź #10 dnia: Września 04, 2012, 02:51:56 am »
Witam. Miałem podobny problem jak autor tematu. Po ściągnięciu pliku aktualizacji wypakowałem pliki do folderu na pulpicie i po uruchomieniu ksinstal zmieniłem ścieżkę programu (z C:\KS\KS-PPS(...) na np. D:\KS\KS-PPS(...)) i wszystko ładnie się zainstalowało. Nie całkiem pamiętam, lecz później chyba przy uruchamianiu programu musiałem zmienić IP na LOCALHOST oraz użyć hasła 'masterkey', widocznie IP można zmienić podczas instalacji, aby tego uniknąć. Teraz wszystko dobrze śmiga, lecz czasem przy dodawaniu zleceń ZPO wyskakuje błąd:

deadlock
deadlock
update conflicts with concurrent update
deadlock
Error Code: 16

Jedyne co pomaga, to ponowne uruchomienie PPS'a, lecz po dodaniu kilkunastu/kilkudziesięciu zleceń, błąd znowu się pojawia.
« Ostatnia zmiana: Września 04, 2012, 03:07:31 am wysłana przez Orthos »

Offline underdog

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Pomógł? 0
Odp: Problem po zaktualizowaniu programu
« Odpowiedź #11 dnia: Września 04, 2012, 07:32:52 am »
Ok. Przejrzałem wszystko na spokojnie i w katalogu "serw" znalazłem plik ksinstal.exe, spróbowałem i zaskoczyło. Program sam ustawił poprawnie ścieżki i aktualizacja przebiegła pomyślnie (mam nadzieję, że przez to "obejście" bez uruchamiania ściągniętego pliku nie wywaliłem pół programu:)

Offline JacekB

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 1
  • Pomógł? 0
Odp: Problem po zaktualizowaniu programu
« Odpowiedź #12 dnia: Września 06, 2012, 09:51:01 am »
Kasia23 - jak rozwiązałaś ten problem. Ja mam taki sam.

Offline mpi

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3356
  • Pomógł? 116
  • Kujawsko-Pomorskie
Odp: Problem po zaktualizowaniu programu
« Odpowiedź #13 dnia: Września 06, 2012, 15:04:16 pm »
Przy błędzie takim jak miała Kasia23 powinno pomóc polecenie takie jak napisałem powyżej.

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 477
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 1
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9397 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3143 Wiadomości
09061303
3075 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2964 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]