collapse

Reklama


Autor Wątek: brak zgodności CWPM  (Przeczytany 273 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline PawelMaz

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 1
  • Pomógł? 0
brak zgodności CWPM
« dnia: Grudnia 16, 2024, 21:02:00 pm »
Witam,
pracownik, którego dodałem do zasobów - zatrudniony personel wcześniej pracował w innej firmie, która nie wpisała mu drugiego imienia.
W chwili obecnej SZOI rozpoznaje pesel w bazie CWPM (tam ma prawidłowo przypisane 2 imiona).

Czy ktoś może podpowiedzieć jak można to poprawić?

Próbuję to zrobić poprzez funkcję edytuj osobę jednak to nie pomaga i dalej mam niezgodność.

Problem jest o tyle spory dla mnie, że NFZ-KO  nie mogę wystawić oferty ponieważ nie ma personelu medycznego pomimo, że w zakładce struktura potencjału świadczeniodawcy -> personel medyczny widzę imię nazwisko i pesel i nie jestem w stanie przypisać go w ofercie.

Z góry dziękuje za pomoc


Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9425
  • Pomógł? 528
  • Zachodniopomorski OW
Odp: brak zgodności CWPM
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 16, 2024, 21:15:34 pm »
Nie powinno to wpływać na widoczność w NFZ-KO. Na pewno ta osoba jest zatrudniona najpóźniej z  pierwszym dniem obowiązywania umowy na jaką składana jest oferta?

Zmiana danych osobowych powoduje generację wniosku WZ, który musi być zatwierdzony przez Fundusz. Inaczej zmiana ta nie obowiązuje.
A tak na przyszłość to najlepiej poprawiać poprzez: Edytuj osobę->"Imię, drugie imię i nazwisko z CWPM różni się od imienia, drugiego imienia i nazwiska z danych podstawowych. Kliknij "Przepisz", aby je przepisać."-> Klikasz "Przepisz"

Offline kangoo12

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 292
  • Pomógł? 11
Odp: brak zgodności CWPM
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 17, 2024, 08:09:30 am »
Niestety NFZ-KO blokuje zatwierdzenie oferty w takim przypadku. Jedynie edycja i przepisz + zgłoszenie zmian w personelu i dopiero po zatwierdzeniu przez fundusz ponowna generacja profilu, wczytanie jej do NFZ-KO i można zatwierdzić ofertę

Offline maciejj

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 603
  • Pomógł? 65
  • Wielkopolski OW NFZ
Odp: brak zgodności CWPM
« Odpowiedź #3 dnia: Grudnia 17, 2024, 09:03:21 am »
Zrobiłem wiele ofert, gdzie były niezgodności. Wystarczyło zatwierdzić komunikat o niezgodności i bez problemu została zatwierdzona, złożona w NFZ i przyjęta.

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 394
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 1
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9425 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3286 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3170 Wiadomości
09061303
3084 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2973 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1636 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]