collapse

Reklama


Autor Wątek: portal zgód indywidualnych  (Przeczytany 1428 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline olusza

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 250
  • Pomógł? 4
portal zgód indywidualnych
« dnia: Grudnia 20, 2023, 20:38:44 pm »
Czy ktoś się spotkał z sytuacją, że słownik personelu wnioskującego jest pusty? Uprzedzam pytanie- personel jest w umowie.
Myślę ,że to może być wina przełomu roku i dopiero co udostępnionej umowy na 2024r. Jakby co to do kogo dzwonić z tym problemem? NFZ-umowy czy informatycy?
Pacjent kończy hospitalizację w styczniu, chcąc prosić o przedłużenie reh.stacjonarnej, to dobrze rozumiem powinnam wniosek utworzyć na 2024r?

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9399
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: portal zgód indywidualnych
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 20, 2023, 20:41:51 pm »
Najlepiej zadzwonić gdziekolwiek i poprosić o przekierowanie do odpowiedzialnej osoby.

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3143
  • Pomógł? 229
Odp: portal zgód indywidualnych
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 20, 2023, 22:21:43 pm »
Składać papierowo żeby zachować termin + elektronicznie wtedy gdy zacznie działać (sprawdzać co 2-3 dni czy już można).

Cytuj
4. W przypadku braku możliwości wygenerowania wniosku za pośrednictwem aplikacji CBWiD, z przyczyn nieleżących po stronie świadczeniodawcy, dopuszcza się możliwość złożenia wniosku wyłącznie w formie papierowej w sposób, o którym mowa w ust. 1.

5. Po ustaniu przyczyny, o której mowa w ust. 4, świadczeniodawca obowiązany jest do niezwłocznego przekazania wniosku w formie elektronicznej, tożsamej z formą papierową

4. Wniosek składa się we właściwym oddziale Funduszu, w terminie określonym w szczegółowych warunkach umów. W przypadku, gdy szczegółowe warunki umów nie określają terminu złożenia wniosku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, świadczeniodawca może złożyć wniosek przed rozpoczęciem realizacji świadczenia, w trakcie realizacji świadczenia lub w terminie 7 dni roboczych od dnia zakończenia realizacji świadczenia
https://baw.nfz.gov.pl/NFZ/document/1693/Zarzadzenie-32_2023_DSOZ

Offline olusza

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 250
  • Pomógł? 4
Odp: portal zgód indywidualnych
« Odpowiedź #3 dnia: Lipca 11, 2024, 08:43:39 am »
Poprzednio pomogły podpowiedzi ,więc spróbuję i tym razem:)
W celu korekty wniosku (6103 REH) powinnam wycofać poprzedni. Nie mam jednak takiej funkcjonalności w programie. Czytając instrukcję wchodząc na wniosek jest okienko wycofaj oraz przy negatywnej decyzji "ponowne rozpatrzenie". Jest napisane także ,że wycofaj jest przy statusie przekazany, przyjęty. Co w przypadku kiedy wydano decyzję pozytywną a jest konieczność korekty wniosku? Pani z NFZ tłumaczy mi, że powinnam mieć okienko wycofaj, ja tego okienka nie widzę. Pomoże ktoś?

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 389
  • Kropka Ukrytych: 1
  • Kropka Użytkowników: 2
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9399 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3143 Wiadomości
09061303
3078 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]