1. Nie wiem w czym to prowadzisz, ale dla prywatnych pacjentów pasowałaby oddzielna poradnia. W somedzie spokojnie to zrobisz. Inaczej każdy pacjent wpisany na poradnię z podpiętym miejscem wykonania NFZ będzie wchodził w harmonogram tej poradni i raportował się do NFZ.
2. Pewnie co miesiąc masz ten komunikat ze zrzutu. Złą praktyką jest omijanie go. Robiąc kolejkę za dany okres musisz mieć każdego pacjenta zarejestrowanego do harmonogramu do końca tego okresu (daty oceny) jakoś ogarniętego - wykonanego albo skreślonego z jakimś powodem. Jak tego nie robisz, to błąd, który opisałeś, może wynikać poniekąd z tego powodu. Przykładowo - robisz kolejkę za grudzień 2021 w dzień np. 04.01.2022 z datą oceny 2021-12-31. Zostawiasz nieogarnięte rezerwacje. Później ktoś siada i rozlicza/wykonuje CI taki nieogarnięty wpis z grudnia. Kolejki nie korygujesz - nie wiesz, że coś się wykonało albo twierdzisz, że nie potrzeba. Trochę strzelam, ale taki błąd dostaniesz w tym przypadku przy kolejce za luty, styczniowa będzie ok.
Ogólnie na początek rozseparuj harmonogramy - prywatny od NFZ, żeby do przodu iść poprawnie. Dalej przeglądnij listę oczekujących pod względem tych pacjentów prywatnych od kiedy oni jako oczekujący "zalegają". Dalej wyrzuć pacjentów prywatnych z harmonogramu NFZ np. z powodem omyłkowego wpisania. Po drodze jeszcze przeanalizuj raporty zwrotne do kolejek pod kątem tego kiedy miałeś w ogóle ostatnią poprawną kolejkę. Na koniec analiza od kiedy robisz korekty do kolejek - prawdopodobnie będzie to okolice ostatniej poprawnej kolejki. Trzeba na to spojrzeć od strony ostatniej poprawnej kolejki, na kiedy pacjenci do wyrzucenia z harmonogramu byli zapisani i z jaką datą ich zdejmiesz z harmonogramu.
Temat do zrobienia, ale zanim cokolwiek, to trzeba go dobrze przemyśleć widząc te konkretne dane do poprawienia.