A jak ma się przekazywanie informacji w swiad o anulowaniu wystawionej erecepty ?
Jak tu o tym mowa, to trochę pewnie potwierdzę jedynie co piszą przedmówcy za pomocą innego tematu. Na przykładzie Somedu - sprawdźcie co się dzieje z wpisem kolejkowym (teraz, za czasów harmonogramu, może coś się zmieniło, ale nie podejrzewam) jeżeli usuniemy wizytę go skreślającą, bo..... nieważne co, po prostu wizyta została usunięta. Teraz:
1 - czy coś się w ogóle powinno dziać? (tak to wygląda teraz, że nie dzieje się nic, wpis w kolejce dalej jest skreślony przez wykonanie)
2 - powinien się przyczyna skreślenia wpisu w kolejce zmianiać automatycznie/ręcznie na odpowiednią wg powodu skreślenia wizyty
3 - to co 2 i czy aplikacja nie powinna przypomnieć o tym, że wymagana jest korekta raportu(ów) (bez takiego przypomnienia jako info po usunięciu albo przed usunięciem wizyty skreślającej wpis plus - co ważne - info przy generacji raportu /przecież osoba skreślająca wizytę nie przekaże takiego info do statystyki/)
Przy stanie obecnym czyli 1 wszyscy teoretycznie na chwilę obecną są szczęśliwi:
a) wizyta usunięta w SWIAD
b) nie robimy i nie myślimy, że musimy robić jakieś korekty raportów kolejek
c) strona NFZ pewnie też szczęśliwa, bo nie musi jakiegoś raportu robić o błędach
Wniosek jest jednak taki, że w różnych raportach mamy rozbieżność. Pytanie pewnie bez odpowiedzi - czy wynika to z braku dointerpretowania zapisów rozporządzeń czy może tak wygodniej po prostu, a kontrole tego nie sprawdzają. Nawiasem - w zamierzchłych czasach dopytałem w KS o tą sytuację, ale bez namacalnego wpierw przejścia tematu i sprawdzania zachowania aplikacji, i usłyszałem, że oczywiście po usunięciu wizyty wpis w kolejce jest uaktualniany i trzeba korygować raporty. No ale mniejsza z tym.
W tym przypadku podejrzewam jest podobnie, dopóki ktoś nie zacznie zadawać pytań, o ile coś to wymusi.