collapse

Reklama


Autor Wątek: błąd aktywacji licencji - 9.02.2017  (Przeczytany 2595 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline PiotrSz

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3285
  • Pomógł? 109
błąd aktywacji licencji - 9.02.2017
« dnia: Lutego 09, 2017, 07:40:59 am »
Witam

Czy Was też dzisiaj rano przywitał komunikat o błędzie aktywacji licencji i brak możliwości uruchomienia programu?
Pojawiło się co najmniej o 6:30 a skończyło mniej więcej o 7:10..
Rejestracja już mi wydzwaniała, że program nie działa a tona pacjentów dobija się do nich.. :-/
Coraz bardziej mnie z tym Kamsoft denerwuje! Wqwiające jak win10... nigdy nie wiesz czy ci się rano system uruchomi czy pokaże faka..

Pozdrawiam

Offline mpi

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3356
  • Pomógł? 116
  • Kujawsko-Pomorskie
Odp: błąd aktywacji licencji - 9.02.2017
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 09, 2017, 09:40:08 am »
pomiędzy 6:30 a 7:10 każdy porządny człowiek jeszcze śpi więc u mnie się coś takiego nie zdarzyło :)

Offline PiotrSz

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3285
  • Pomógł? 109
Odp: błąd aktywacji licencji - 9.02.2017
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 10, 2017, 19:34:42 pm »
pomiędzy 6:30 a 7:10 każdy porządny człowiek jeszcze śpi więc u mnie się coś takiego nie zdarzyło :)

też bym spał jakby mi (na urlopie..) rejestracja nie wydzwaniala, ze program nie chce wstać.. rejestracja od 6:30 dziala, lekarze niektórzy już od 7..

Pozdrawiam

Online karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3153
  • Pomógł? 230
Odp: błąd aktywacji licencji - 9.02.2017
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 10, 2017, 23:09:31 pm »
Miałem podobną sytuację, gdy chciałem zrobić aktualizację jakieś 3 tygodnie temu. Pokazywał się wówczas komunikat o niedostępności serwera aktualizacji lub braku licencji mimo, że w module Admin - Licencje była licencja ważna jeszcze ponad miesiąc.  Musiałem zaczekać orientacyjnie 30 minut i zadziałało.

Aktualizacja:
Tak sobie myślę jak ma się to do przepisów Ministra Zdrowia o ciągłości dostępu do EDM, skoro działanie systemu w przychodni jest uzależnione od dostępności serwerów Kamsoftu? To powinno być niezależne od infrastruktury Kamsoftu.
« Ostatnia zmiana: Lutego 10, 2017, 23:11:45 pm wysłana przez karolweksler »

Offline consul

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 101
  • Pomógł? 0
Odp: błąd aktywacji licencji - 9.02.2017
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 15, 2017, 09:42:52 am »
Miałem podobny problem wczoraj 14-02-2017 ok. 15-tej
PPS nie dawał się uruchomić na żadnym stanowisku - wisiał na wczytywaniu licencji. Po jakiś 30 minutach bez żadnych działań wszystkie się odpalały.
Zastanawiam się czy nie jest to problem z weryfikacją licencji na serwerze kamsoftu, Czasami uruchomienie PPSa trwa ok. minuty i czeka właśnie na sprawdzenie licencji.

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 542
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 1
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9409 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3153 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]