Witam
Mam taki problemik próbowałem dziś pomóc zdalnie osobie która rozlicza się z oddziałem mazowieckim, generalnie trzeba sporządzić wniosek o zmianę umowy wykazać zmieniony personel.
Robiłem po kolei tak:
1. świadczeniodawca>ZASOBY>zatrudniony personelosoba >miejsca pracy >zmodyfikowałem harmonogram na wtorek 10-18,środa 11-18 łacznie 15 godzin pracy
2. Umowy>zgłoszenie zmian do umowy >dodaj zgłoszenie
3. Wszedłem w personel i tu mam problem przy osobie która ma harmonogramie miejsca pracy 15 godzi jest informacja "liczba godzin 8:00" kiedy wejde w edycję harmonogramu w zgłoszeniu to po dodaniu brakujących 7 godzin przy próbie zatwierdzenia zmian mam komunikat "powyżej maksymalnego możliwego harmonogramu czasu pracy"
Pytanie skąd w zgłoszeniu ciągle jest te nieszczesne 8 godzin czasu pracy w tygodniu ?