Nie wiem czy komuś się takie coś trafiło , ale mnie nie zgadzają się wydruki z ofertą jaką robię. A tak konkretnie to z wydrukiem załącznika z personelem- mimo zmiany harmonogramu, zmiany liczby godzin, pokazuje liczbę godzin pracy z dokumentacji aktualizacyjnej. Za to nowy pracownik, pomoc dentystyczna zatrudniona dopiero o 1 stycznia 2011 ma większą liczbę godzin, niż jest w harmonogramie . W kolejnych załącznikach jest już prawidłowo, tak jak wpisywałam przy robieniu oferty. Może jednak trzeba robić na czystej instalacji?
Zrobiłam nową instalację i jest tak samo. To w ogóle jest błąd w formularzu bo ta rubryka to "miesięczny średni czas pracy" w tym wypadku 30 godzin a przecież to jest tygodniowy czas pracy. Rok temu było tak samo, tylko wtedy godziny się zgadzały i nie rzuciło mi się to w oczy.
Ciekawe tylko czemu pomocy policzył więcej godzin niż jest w harmonogramie?
Czy jeszcze ktoś tak ma, bo nie wiem czy to zignorować czy zacząć sie przejmować.
Namieszało się przez te zmiany harmonogramów
W sumie mam jednak wątpliwości, czy zmieniając harmonogram to działamy tylko w personel ->miejsca pracy-> a tam zakończ jedno ze starym harmonogramem a otwórz drugie z nowym ? Czy też rozwiązujemy zatrudnienie i zaczynamy nowe z nową liczbą godzin. Bo teraz, do tegorocznej umowy nie zgadzają się godziny.