Witam wszystkich,
nie wiem czy dobrze wybrałam forum, w którym rozpoczynam wątek, jeśli nie to z góry przepraszam, nie taka jest moja intencja żeby namieszać :-)
do brzegu: obecnie zajmuję się kontrolowaniem poprawności rozliczeń w małym AOS, w poprzedniej pracy częściowo zajmowałam się obsługą portalu świadczeniodawcy. Chciałabym rozszerzyć swoją wiedzę na temat kontraktowania i przygotowywania do konkursów oraz szerokopojętej sprawozdawczości (miałam kontakt z POZ, AOS oraz REH), w związku z czym mam pytanie, czy ktoś z Państwa brał udział w szkoleniach w jakichś firmach bądź jest osoba, która "po godzinach" zajmuje się doszkalaniem innych pracowników? Jeśli moje pytanie narusza regulamin reklam, proszę o kontakt mailowy:
rozliczenianfzz@gmail.com. W obecnej pracy nie mam co liczyć na rozwój, więc szukam czegoś, co pomoże mi ustabilizować i rozszerzyć informacje, które posiadam na własną rękę.
Z góry dziękuję i pozdrawiam :-)