Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Aplikacje NFZ => SZOI => Wątek zaczęty przez: jurek44 w Listopada 18, 2016, 21:22:41 pm

Tytuł: Aktualizacja potencjału
Wiadomość wysłana przez: jurek44 w Listopada 18, 2016, 21:22:41 pm
Witam

Czy jeśli na portalu SZOI w zakładce Potencjał - Zasoby Świadczeniodawcy - Zatrudniony Personel jednej osobie zakończyłem zatrudnienie i harmonogram do dnia 31.12.2016 roku ponieważ dalej nie będzie pracować (osoba ta została zatrudniona od marca 2016 roku), a drugiej przedłużyłem na bezterminowo (zatrudniona od września 2016), to czy w takim przypadku muszę zgłosić zmianę do umowy czy najpierw wniosek o zmianę danych osobowych. Czy nic nie zgłaszać?

I drugie pytanie: czy składać w grudniu wniosek o ustalenie konta bankowego do nowej umowy jeśli nic się nie zmieniło tzn. konto pozostaje po staremu. 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za informacje.
Tytuł: Odp: Aktualizacja potencjału
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Listopada 18, 2016, 21:50:21 pm
Nie trzeba zgłaszać zmian do umowy bo nic w aktualnej umowie się nie zmieniło. Ewentualnie w nowej umowie na 2017 rok sprawdzić czy wszystko jest ok.
Wniosek w sprawie rachunku bankowego na pewno będzie do zrobienia.
Tytuł: Odp: Aktualizacja potencjału
Wiadomość wysłana przez: artur w Listopada 19, 2016, 08:06:54 am
To ja spytam czy doszło coś nowego od zeszłego roku co muszę zaktualizować w potencjale aby mogli aneksować mi umowy na 2017 rok? Harmonogramy mam od lat bez zmian i są ustawione bezterminowo chyba. Chodzi o stomatologię.
Tytuł: Odp: Aktualizacja potencjału
Wiadomość wysłana przez: kangoo12 w Listopada 19, 2016, 09:26:13 am
Sprawdzić sprzęt, a przede wszystkim umowy na podwykonawstwo, czy czasem nie wygasają w bieżącym roku. Jeśli nie ma żadnych innych zmian, to byłoby wszystko
Tytuł: Odp: Aktualizacja potencjału
Wiadomość wysłana przez: jurek44 w Listopada 19, 2016, 10:24:54 am
Nie trzeba zgłaszać zmian do umowy bo nic w aktualnej umowie się nie zmieniło. Ewentualnie w nowej umowie na 2017 rok sprawdzić czy wszystko jest ok.
Wniosek w sprawie rachunku bankowego na pewno będzie do zrobienia.

Dziękuję za informację
Tytuł: Odp: Aktualizacja potencjału
Wiadomość wysłana przez: mpi w Listopada 19, 2016, 13:59:38 pm
Nie trzeba zgłaszać zmian do umowy bo nic w aktualnej umowie się nie zmieniło. Ewentualnie w nowej umowie na 2017 rok sprawdzić czy wszystko jest ok.
Wniosek w sprawie rachunku bankowego na pewno będzie do zrobienia.

Tylko że to cały czas ta sama umowa ;) Teraz to się nazywa nowy "okres rozliczeniowy"  8)
Tytuł: Odp: Aktualizacja potencjału
Wiadomość wysłana przez: halina w Grudnia 08, 2016, 13:59:21 pm
Czy wniosek w sprawie konta bankowego składa się co roku obligatoryjnie, nawet jeśli numer cały czas jest taki sam? Jeśli tak, to do kiedy ostatecznie trzeba ten wniosek złożyć?
Tytuł: Odp: Aktualizacja potencjału
Wiadomość wysłana przez: Profesor Wilczur w Grudnia 08, 2016, 14:41:58 pm
Co roku. Szybko ;D
Tytuł: Odp: Aktualizacja potencjału
Wiadomość wysłana przez: halina w Grudnia 08, 2016, 15:38:52 pm
Krótko i konkretnie, dziękuję.
Tytuł: Odp: Aktualizacja potencjału
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Grudnia 08, 2016, 18:07:27 pm
Ja składam jak pojawia się komunikat o tym :))
Tytuł: Odp: Aktualizacja potencjału
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Grudnia 08, 2016, 19:25:04 pm
A Podkarpacki puścił dziś taki komunikat dla nocnej i świątecznej, AOS, rehabilitacji leczn., świadczeń pielęgnacyjnych i opiekuńczych, opieki paliatywnej, programów profilaktycznych (wycinek):
- (...) W procesie tworzenia szablonów umów zostaną skopiowane również numery rachunków bankowych do umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej na rok 2017 i w związku z tym prosimy o nie składanie wniosków dot. kont bankowych do w/w umów.
- Numer rachunku bankowego ?skopiowany? do umowy na rok 2017 będzie można sprawdzić w Portalu Świadczeniodawcy- w części ?Umowy na realizację świadczeń ? Moje umowy ? rok 2017.?
- Świadczeniodawcy, którzy chcieliby jednak zmienić numery kont bankowych od 1.01.2017 proszeni są o składanie odpowiednich wniosków w styczniu przyszłego roku.

W/w umowy to umowy w zakresach na początku wymienionych, do których szablony na 2017 z przeniesionym automatem potencjałem na dzień 01.01.2017 będą dostępne po 13grudnia.

Podkarpacki to PŚ, także SZOI może mieć inaczej (inny NFZ też może mieć inaczej).
Tytuł: Odp: Aktualizacja potencjału
Wiadomość wysłana przez: Michał w Grudnia 08, 2016, 20:29:08 pm
Dzwoniłem w zeszłym tygodniu do działu umów K-P OW NFZ i przekazano mi, że nie ma potrzeby składania wniosków dotyczących nr konta bankowego bo mają już możliwość kopiowania.
Tytuł: Odp: Aktualizacja potencjału
Wiadomość wysłana przez: halina w Grudnia 09, 2016, 09:35:41 am
Co kraj, to obyczaj :) No nic, może mi głowy nie urwą.
Tytuł: Odp: Aktualizacja potencjału
Wiadomość wysłana przez: whois w Grudnia 12, 2016, 20:31:00 pm
W wlkp nie trzeba aktualizować jeśli numer się nie zmienia.
Cytuj
Ważne!!!

W przypadku gdy numer konta bankowego na rok 2017 nie ulega zmianie, nie należy generować wniosku w sprawie rachunku bankowego w formie elektronicznej i papierowej.

W przypadku zmiany numeru konta bankowego na rok 2017 należy złożyć wniosek w wersji elektronicznej i papierowej (utworzenie wniosku w SZOI: Umowy ? Konta bankowe ? Wnioski ? rodzaj wniosku: w ramach przyszłej umowy, rok: 2017, typ umowy: wybrać z listy odpowiedni typ umowy, następnie należy uzupełnić informacje o właścicielu konta bankowego). Wydruk wniosku powinien zawierać kod kreskowy i być podpisany przez osobę posiadającą uprawnienia do reprezentowania Świadczeniodawcy. Dla każdego typu umowy należy złożyć odrębny wniosek o konto bankowe.
Tytuł: Odp: Aktualizacja potencjału
Wiadomość wysłana przez: kiyu w Grudnia 14, 2016, 17:59:46 pm
Witam.

Mam pytanie odnośnie zgłoszenia zmian do umowy.  W moim przypadku żadna z pozycji nie uległa zmianie (personel, harmonogram oraz sprzęt pozostają bez zmian).  Po wygenerowaniu zmian do umowy, w momencie w którym chcę edytować daty obowiązywania przy pozycjach (przestawić na  2017 rok) wyskakuje mi komunikat, że nie mogę tego zrobić ponieważ data po zmianie wykracza poza 2016 rok.

Tytuł: Odp: Aktualizacja potencjału
Wiadomość wysłana przez: cilazapril w Grudnia 14, 2016, 18:57:33 pm
Po co ci wniosek o zmiany do umowy jak nic nie zmieniasz ??
Wystarczy zmienić wszędzie w potencjale daty na czas nieokreślony, żeby nie było do 2016-12-31
Tytuł: Odp: Aktualizacja potencjału
Wiadomość wysłana przez: kiyu w Grudnia 15, 2016, 16:33:08 pm
Z tego co pamiętam zgłoszenie zmian do umowy wysyłało się nie zależnie od tego czy coś uległo zmianie czy nie (jeśli nie to wtedy tylko zmieniało się końcowe daty obowiązywania poszczególnych pozycji).Możliwe, że coś mi się pomyliło.
Tytuł: Odp: Aktualizacja potencjału
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Grudnia 15, 2016, 21:16:42 pm
oj możliwe, możliwe
Tytuł: Odp: Aktualizacja potencjału
Wiadomość wysłana przez: cilazapril w Grudnia 15, 2016, 21:27:40 pm
Z tego co pamiętam zgłoszenie zmian do umowy wysyłało się nie zależnie od tego czy coś uległo zmianie czy nie (jeśli nie to wtedy tylko zmieniało się końcowe daty obowiązywania poszczególnych pozycji).Możliwe, że coś mi się pomyliło.
Takie zgłoszenie było tylko raz, jak zrobili przekodowanie specjalności personelu.
Tytuł: Odp: Aktualizacja potencjału
Wiadomość wysłana przez: kiyu w Grudnia 16, 2016, 21:12:22 pm
W takim razie wszystko jasne. Dziękuje za pomoc.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]