Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => Aktualizacje programu KS-PPS => Wątek zaczęty przez: j00ls w Września 02, 2016, 12:20:28 pm

Tytuł: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: j00ls w Września 02, 2016, 12:20:28 pm
Uwaga: Można wykonać w czasie pracy systemu
- Wizyta
Usunięto problem automatycznego zaznaczenia znacznika Senior 75+ podczas kopiowania recepty w module wizyta. Błąd pojawiał się jeśli pacjent miał przepisany lek z listy bezpłatnych leków dla seniora i wiek poniżej 75lat. 
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: ted w Września 03, 2016, 23:36:46 pm
poprawiono błąd że raport zawierał tryb przyjęcia u lekarza POZ tryb = "5".
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: 13marca w Września 26, 2016, 01:00:09 am
U mnie ta wersja nie działa od dnia 26.09.2016 - Nieudana aktualizacja bibliotek aplikacji. Nastąpi przywrócenie poprzedniej
wersji oraz Opis wewnętrzny: Licencja posiada nieprawidłowy podpis!
 
Wolne zasoby: 69%
Dostępna pamięć: 1440276 (-128988) kB
Wolnych TLSów: 1047

update. Jak zmienię datę -1 dzień jest OK. Dziwne - pluskwa milenijna czy co ?
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: sebliwak w Września 26, 2016, 07:34:39 am
U mnie od rana to samo.
Jeszcze nie doszedłem w czym problem.

Ktoś może już coś? :)
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: problem w Września 26, 2016, 07:43:29 am
Witam, mam to samo ale nie u wszystkich. U niektórych pojawia się komunikat, ze trzeba włączyć mechanizm kontroli licencji i pojawia się okno pobrania i importu licencji. U niektórych działa bez problemów.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: BartOr w Września 26, 2016, 07:53:59 am
U mnie w kilku jednostkach ten sam błąd, ktoś już coś próbował ?
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Fatality w Września 26, 2016, 07:56:12 am
Mam to samo zarówno na końcówkach jak i na serwerze.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Robert19751975 w Września 26, 2016, 07:56:48 am
Witam
Ja wpisałem na serwerze  w pliku KSPPS.INI , w dziale [POLACZENIE] po SCIEZKAAKT , KTL_FILE=TAK
Końcówki zadziałały, serwer nie.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: j00ls w Września 26, 2016, 07:57:14 am
zajebisty poniedziałkowy poranek.... fubar

Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: gurami82 w Września 26, 2016, 07:58:43 am
nocna DOBRA zmiana hehehehe   ;D
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: BartOr w Września 26, 2016, 08:02:03 am
Może Boni jakąś ustawę o cyfryzacji w nocy podpisał :D
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: zb1234 w Września 26, 2016, 08:03:23 am
Faktycznie z datą 25.09 program się uruchamia, prawdopodobnie jest coś skopane w nowych licencjach, nie wiem czy jest to dobre rozwiązanie tymczasowe ale można uruchomić program z datą 25.09 i po uruchomieniu zmienić na prawidłową 26.09, po takiej operacji program działa ok, raczej trzeba to zgłosić szybko do kamsoftu,
niech poprawiają błąd w licencjach, dopiero jak będziemy mieli nowy plik licencji powinno być wszystko ok, faktycznie jakaś pluskwa
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: mpi w Września 26, 2016, 08:15:57 am
Witam, mam to samo ale nie u wszystkich. U niektórych pojawia się komunikat, ze trzeba włączyć mechanizm kontroli licencji i pojawia się okno pobrania i importu licencji. U niektórych działa bez problemów.

Działa pewnie u tych co mają stare licencje (ktl), a wywaliło się u tych co mają licencje xml? :)

Z nowymi licencjami od początku miałem problemy, początkowo myślałem że to przez to, że jest jeszcze win XP, ale teraz okazuje się że nie...
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: problem w Września 26, 2016, 08:18:29 am
Ja mam info, że KAMSOFT podpiął licencje z 2014 roku.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: cobratw w Września 26, 2016, 08:23:41 am
Ciekawe kiedy naprawią :/
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: wielkopolanin w Września 26, 2016, 08:25:48 am
Stare licencje ktl działają a nowe oparte na plikach xml są zabezpieczane sygnowanym certyfikatem i prawdopodobnie o północy certyfikat stracił ważność... ciekawe długo poczekamy na nowe pliki licencji ewentualnie na patch który pominie sprawdzanie podpisu cyfrowego.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: problem w Września 26, 2016, 08:27:09 am
Jesteś świeżo po rozmowie z konsultantem - nie wiedzą kiedy, bo na tę chwilę nie znają rozwiązania. Szkoda, że tu nie zaglądają...
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: ted w Września 26, 2016, 08:32:36 am
Ta pani "konsultant' to niczego nie wie. Na jej odpowiedziach telefonicznych nie warto opierać się. Juz kilka razy nie wiedziała co robią programiści.
Ale fakt że padł KSPPS na wszystkich komputerach które miały wyłączony program
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: neelix w Września 26, 2016, 08:35:59 am
Jaka piękna katastrofa.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: wielkopolanin w Września 26, 2016, 08:38:24 am
To jest naprawdę kpina aby w tak dużej firmie nikt wcześniej nie wiedział, że trzeba zadbać o certyfikaty na czas w sprzedawanych licencjach.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Manioo SE w Września 26, 2016, 08:42:44 am
Jaka piękna katastrofa.
raczej zamach na zdrowie Polaków
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: PiotrSz w Września 26, 2016, 08:45:40 am
Jaka piękna katastrofa.

Lubię to! ;-)
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: problem w Września 26, 2016, 08:46:33 am
Piotr - ja też ;)
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Manjak w Września 26, 2016, 08:49:04 am
Faktycznie z datą 25.09 program się uruchamia, prawdopodobnie jest coś skopane w nowych licencjach, nie wiem czy jest to dobre rozwiązanie tymczasowe ale można uruchomić program z datą 25.09 i po uruchomieniu zmienić na prawidłową 26.09
Czy ktoś może pytał o to tymczasowe rozwiązanie, bo nie wiem, czy jest sens dzwonić?
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: BartOr w Września 26, 2016, 08:54:25 am
My dzwonimy od 8:06, automat mówi cały czas, że jestesmy w kolejce dzwoniącym numer 4,7, 19, 1, 20, 9, 16, 3, 17 itd. Ale czas oczekiwania jest to jedna minuta ! Od 8:06, więc chyba nie ma sensu dzwonić :D
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: cobratw w Września 26, 2016, 08:54:31 am
Faktycznie z datą 25.09 program się uruchamia, prawdopodobnie jest coś skopane w nowych licencjach, nie wiem czy jest to dobre rozwiązanie tymczasowe ale można uruchomić program z datą 25.09 i po uruchomieniu zmienić na prawidłową 26.09
Czy ktoś może pytał o to tymczasowe rozwiązanie, bo nie wiem, czy jest sens dzwonić?

hmmm to narazie działa  :P
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: ted w Września 26, 2016, 08:56:23 am
Faktycznie z datą 25.09 program się uruchamia, prawdopodobnie jest coś skopane w nowych licencjach, nie wiem czy jest to dobre rozwiązanie tymczasowe ale można uruchomić program z datą 25.09 i po uruchomieniu zmienić na prawidłową 26.09
Czy ktoś może pytał o to tymczasowe rozwiązanie, bo nie wiem, czy jest sens dzwonić?

to rozwiązanie ze zmiana daty na razie działa.  :)  Uruchomiłem w ten sposób wszystkie przychodnie.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: foti w Września 26, 2016, 08:58:00 am
I do końca tygodnia tak samo :-) Bo zanim naprawią to minie
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: ted w Września 26, 2016, 09:07:04 am
Kiedyś na stronie  kamsoftu  była zakładka  komunikaty. Własnie o takich awariach czy poważnych błędach w programie pisano. Wie ktoś czy jest to jeszcze bo nie mogę znaleść
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: gringo w Września 26, 2016, 09:15:09 am
To już jest koniec, nie ma już nic,
Jesteśmy wolni, możemy iść  :P
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: philius w Września 26, 2016, 09:15:44 am
Dodzwoniłem się do Katowic i się dowiedziałem, że: "proszę napisać maila, programiści nad tym pracują".
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Manioo SE w Września 26, 2016, 09:21:50 am
To już jest koniec, nie ma już nic,
Jesteśmy wolni, możemy iść  :P
Lubię to  :D ;D
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Waverane w Września 26, 2016, 09:22:25 am
Witam,

W związku z problemem weryfikacji poprawności licencji KS-PPS należy przeprowadzić ręczną aktualizację programu. Na naszym serwerze ftp udostępnimy poprawkę, którą po pobraniu należy rozpakować do katalogu z zainstalowanym systemem. Najczęściej to folder c:\ks\ks-pps. O udostępnieniu poprawki poinformujemy w kolejnej wiadomości, jak tylko ją opracujemy.

Jako chwilowe obejście można zastosować cofnięcie daty systemowej do 25 września 2016 na czas uruchamiania programu.

Zespół KS-PPS.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: ddrywul w Września 26, 2016, 09:24:53 am
Dostałem własnie ino iż za moment będzie do pobrania aktualizacja którą trzeba będzie wykonać ręcznie.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: problem w Września 26, 2016, 09:25:00 am
Cofnięcie daty u mnie nie działa
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Fatality w Września 26, 2016, 09:25:17 am
Cofnięcie daty w moim przypadku nie zadziałało. Po uruchomieniu programu zalogowaniu i ustawieniu aktualnej daty na 2 komputerach nastąpiło zerwanie połączenia z bazą danych i tyle.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Manioo SE w Września 26, 2016, 09:26:48 am


Jako chwilowe obejście można zastosować cofnięcie daty systemowej do 25 września 2016 na czas uruchamiania programu.

Zespół KS-PPS.

My już to wiemy
teraz widać , że warto postawić kawę serwerowi forum
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: BartOr w Września 26, 2016, 09:27:41 am
Dostałem własnie ino iż za moment będzie do pobrania aktualizacja którą trzeba będzie wykonać ręcznie.

Tak, też dostałem takiego maila, teraz pewnie większość która go dostała siedzi na kamsoftowym FTP i spamuje odśwież :D
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: mpi w Września 26, 2016, 09:29:51 am
Dodzwoniłem się do Katowic i się dowiedziałem, że: "proszę napisać maila, programiści nad tym pracują".

Tylko nie zapomnij podać numeru licencji, bo przecież to jest najważniejsze...
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: porzechowski w Września 26, 2016, 09:30:28 am
Aktualizacja licencji spowodowała większy problem - pokazuje info o niezgodności wersji. Nie chce uruchomić programu wskazując jako błąd starą datę licencji.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: pirelli w Września 26, 2016, 09:32:52 am
Aktualizacja licencji spowodowała większy problem - pokazuje info o niezgodności wersji. Nie chce uruchomić programu wskazując jako błąd starą datę licencji.

Poprostu zaje****scie. Narazie uruchomilem metoda na starsza date, a aktualizacji nie robie bo program dotychczas byl "bezbłędny" (wogole mozna go takim nazwac?!) i teraz tylko wprowadzilbym chaos :/

Zauważyłem że jeśli uruchomi się program z datą -1 dzień, i po tym przywróci datę dzisiejszą to tym którzy mają OSOZ wywali na ekran MENADŻERA IMPORTU LICENCJI . Robię ANULUJ i jest git, przynajmniej narazie.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Września 26, 2016, 09:43:07 am
Aktualizacja licencji spowodowała większy problem - pokazuje info o niezgodności wersji. Nie chce uruchomić programu wskazując jako błąd starą datę licencji.

Program nie może odczytać licencji xml, więc odczytuje ze starego ktl
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: foti w Września 26, 2016, 09:49:43 am
Witam,

W związku z problemem weryfikacji poprawności licencji KS-PPS należy przeprowadzić ręczną aktualizację programu. Na naszym serwerze ftp udostępnimy poprawkę, którą po pobraniu należy rozpakować do katalogu z zainstalowanym systemem. Najczęściej to folder c:\ks\ks-pps. O udostępnieniu poprawki poinformujemy w kolejnej wiadomości, jak tylko ją opracujemy.

Jako chwilowe obejście można zastosować cofnięcie daty systemowej do 25 września 2016 na czas uruchamiania programu.

Zespół KS-PPS.
Dlaczego to tysiące osób ma poprawiać u siebie w programie. Niech Kamsoft poprawi w jednym miejscu u siebie. Weźcie się za to za Ci bierzecie pieniądze.

Wysłane z mojego SM-N910C

Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Fatality w Września 26, 2016, 09:57:40 am
Jak pojawi się poprawka to niech ktoś tu napisze! Po co wszyscy mają grzebać po ftpie.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: PiotrSz w Września 26, 2016, 10:27:49 am
Jako chwilowe obejście można zastosować cofnięcie daty systemowej do 25 września 2016 na czas uruchamiania programu.
Zespół KS-PPS.

To się nie dzieje naprawdę... ;-)
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Waverane w Września 26, 2016, 10:28:12 am
Witam,

Na naszym serwerze ftp pod adresem ftp://ftp.kamsoft.pl/pub/KS-PPS/ArchiwumZIP/KS-PPS-lic-patch.zip udostępniliśmy poprawkę rozwiązującą problem wczytywania licencji xml. Pobrany plik należy rozpakować w głównym katalogu KS-PPS, czyli najczęściej c:\ks\ks-pps.

Zespół KS-PPS
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Fatality w Września 26, 2016, 10:35:59 am
I wreszcie działa...
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: foti w Września 26, 2016, 10:36:27 am
Witam,

Na naszym serwerze ftp pod adresem ftp://ftp.kamsoft.pl/pub/KS-PPS/ArchiwumZIP/KS-PPS-lic-patch.zip udostępniliśmy poprawkę rozwiązującą problem wczytywania licencji xml. Pobrany plik należy rozpakować w głównym katalogu KS-PPS, czyli najczęściej c:\ks\ks-pps.

Zespół KS-PPS
Rozwiązanie godne jelopow. Gratuluje.

Wysłane z mojego SM-N910C
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Września 26, 2016, 10:37:17 am
a u mnie nie :-(
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Manjak w Września 26, 2016, 10:38:16 am
U mnie też nie...
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: pirelli w Września 26, 2016, 10:38:54 am
Cytuj
Rozwiązanie godne urlopów. Gratuluje.

Chyba pozabieranie urlopów tym którzy spowodowali ten problem :(

BTW po update pliku KSSEC.DLL problem znikł. Czyli działa - ciekawe na jak długo :)
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: porzechowski w Września 26, 2016, 10:39:00 am
Działa... Rozpakowuje katalog do /KS/PPS - zamienia jeden plik, trzeba wyrazić zgodę.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: j00ls w Września 26, 2016, 10:39:39 am
No jest już!
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: problem w Września 26, 2016, 10:40:14 am
Nie działa...
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: sebliwak w Września 26, 2016, 10:43:03 am
Potwierdzam, działa.
W archiwum jest jeden plik KSSEC.DLL który docelowo musi zostać podmieniony w lokalizacji [scieżka_do_kspps]/KSSec
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Manjak w Września 26, 2016, 10:45:22 am
No i jak widać, jednym ten plik pomaga, innym nie... Ku#@$...
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: problem w Września 26, 2016, 10:45:41 am
ścieżka jest inna, ks-pps/KSSec
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Września 26, 2016, 10:47:13 am
cholery można dostać zrobiłem to i nie działa :-(
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: sebliwak w Września 26, 2016, 10:48:04 am
Tak też napisałem.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: maciejj w Września 26, 2016, 10:48:53 am
u mnie pomogła podmiana i pps odpala jedynie gdy uruchomię jako administrator (PPM)
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: mpi w Września 26, 2016, 10:49:27 am
cholery można dostać zrobiłem to i nie działa :-(
Jaki masz system? Kiedyś po jednej aktualizacji (pierwszej po wgraniu licencji xml) musiałem na XPkach pierwsze odpalenie zrobić z uprawnieniami administratora bo biblioteka się nie chciałą zarejestrować
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Waverane w Września 26, 2016, 10:51:17 am
Witam,

Plik .zip należy rozpakować w całości do KS-PPS. Nie wyciągać z niego pliku kssec.dll. Chodzi o to aby kssec.dll trafił do podkatalogu kssec.

Zespół KS-PPS.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: porzechowski w Września 26, 2016, 10:51:27 am
W zipie jest spakowany katalog KSSEC - pliki ze spakowanego katalogu trzeba wgrać do katalogu /KS/PPS/KSSEC. Program musi być wyłączony. Po nadpisaniu plików program powinien otworzyć się poprawnie. Sprawdzamy czy mamy aktualną datą a nie wczorajszą:)
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: MyFa w Września 26, 2016, 10:55:17 am
Witam,

Przy wersji jednostanowiskowej działa, natomiast problem nie znika w wersji sieciowej na końcówkach.

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: mpi w Września 26, 2016, 10:55:39 am
Witam,

Plik .zip należy rozpakować w całości do KS-PPS. Nie wyciągać z niego pliku kssec.dll. Chodzi o to aby kssec.dll trafił do podkatalogu kssec.

Zespół KS-PPS.

Witam Pana M. :)

Dziękujemy za popularyzowanie naszego skromnego forum. Dzięki dzisiejszej porannej akcji poprzedni rekord został pobity.
Cytuj
Dziś online: 272. Najwięcej online: 272 (Dzisiaj o 10:33:34)
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: gringo w Września 26, 2016, 10:55:51 am
Nie działa, sprawdzone na dwóch PPS'ach  :'(

Windows 7, PPS uruchamiany jako administrator.

Zaskoczył po kilku restartach Windows i powtórnej podmianie plików.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Września 26, 2016, 10:56:03 am
nie pomaga poczekam na plik licencji może mam uszkodzony
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: keylogger w Września 26, 2016, 10:57:53 am
na komputerze pełniącym rolę serwera po samym przekopiowaniu nie poszło - pomogło dopiero kiedy zrestartowałem kompa


na końcówkach problem dalej występuje - podmieniłem plik w katalogu ks-pps/kssec
i restartowałem końcówkę - problem dalej się zgłasza

jakieś wskazówki - pozdrawiam
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: maciejj w Września 26, 2016, 10:58:34 am
nadal polecam prawy przycisk myszy i URUCHOM JAKO ADMINISTRATOR
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Września 26, 2016, 11:01:17 am
U mnie też nie działa.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: BartOr w Września 26, 2016, 11:03:16 am
nadal polecam prawy przycisk myszy i URUCHOM JAKO ADMINISTRATOR

Nadal nie pomaga :)
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: zupa w Września 26, 2016, 11:04:32 am
U mnie występuje błąd: Klasa niezarejestrowana...
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: keylogger w Września 26, 2016, 11:05:10 am
użykowników mam adminów bo niedawno odpaliłem się na win10pro i akurat nie ma to znaczenia w moim przypadku
zresztą sprawdziłem i jest jak było czy odpalam normalnie czy z opcją jako admin

na serwerze śmiga
a na końcówkach nie śmiga, odpalenie instalatora generuje błąd pliku licencji

czyli dalej nie działa

pozdrawiam

Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Beata_LK w Września 26, 2016, 11:07:03 am
U mnie też nie działa.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: gringo w Września 26, 2016, 11:10:00 am
Witam,

Plik .zip należy rozpakować w całości do KS-PPS. Nie wyciągać z niego pliku kssec.dll. Chodzi o to aby kssec.dll trafił do podkatalogu kssec.

Zespół KS-PPS.

Witam Pana M. :)

Dziękujemy za popularyzowanie naszego skromnego forum. Dzięki dzisiejszej porannej akcji poprzedni rekord został pobity.
Cytuj
Dziś online: 272. Najwięcej online: 272 (Dzisiaj o 10:33:34)

Aha, to już wiemy po co ta cała akcja była potrzebna  :o
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Waverane w Września 26, 2016, 11:14:18 am
Witam,

Dodatkowych problemów mógł sprawiać format daty na końcówkach. Jeżeli poprzednia wersja nie rozwiązała problemu, to zaktualizowana wersja powinna go już rozwiązać.

Zespół KS-PPS
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: kula67 w Września 26, 2016, 11:18:31 am
U mnie też nie działa:( Windows 10
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: BartOr w Września 26, 2016, 11:23:10 am
Jak nie działa to trzeba ściągnąc nowszą wersję łatki :D Ta co teraz jest to jest już ta nowsza :D
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: kula67 w Września 26, 2016, 11:30:21 am
Nowszą wersję łatki czyli? Można prosić tak po polsku dla tych co mniej ogarniają:)
Z góry dzięki  :)
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: problem w Września 26, 2016, 11:32:56 am
Pobrałem nowszą i dalej jest źle. W kółko prosi o aktualizację licencji. Nie daje się uruchomić.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: mpi w Września 26, 2016, 11:35:35 am
Nowszą wersję łatki czyli? Można prosić tak po polsku dla tych co mniej ogarniają:)
Z góry dzięki  :)

Ten sam plik, tylko z tego co rozumiem jest w nowszej wersji niż godzinę temu.
Witam,

Na naszym serwerze ftp pod adresem ftp://ftp.kamsoft.pl/pub/KS-PPS/ArchiwumZIP/KS-PPS-lic-patch.zip udostępniliśmy poprawkę rozwiązującą problem wczytywania licencji xml. Pobrany plik należy rozpakować w głównym katalogu KS-PPS, czyli najczęściej c:\ks\ks-pps.

Zespół KS-PPS
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: gaciej w Września 26, 2016, 11:36:47 am
U mnie tez nie działa nowa wersja poprawki. Czy komus komu nie działa stara to pomogło ?
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: keylogger w Września 26, 2016, 11:38:20 am
ja mam problem z uruchomieniem końcówek

najnowsza łatka ma godzinę powstania pliku KSSec.dll - 11:08 - wcześniejsza była z godz. 09:48

taka łatkę mam wkopiowaną na końcówce w kat. KS/KS-PPS - kopiowałem cały katalog (bez znaczenia jeśli plik ląduje tam gdzie ma)

zmieniłem format daty w win 10

panel sterowania -> region -> zakładka formaty ustawienia dodatkowe -> data krótka na zakładce data

format ustawiłem rrrr-MM-dd

końcówki nadal się nie odpalają

czy u wszystkich działają końcówki???
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: mpi w Września 26, 2016, 11:39:40 am
a po wgraniu tego nowego pliku odpalasz z uprawnieniami administratora?
data systemowa dzisiejsza?
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: BartOr w Września 26, 2016, 11:40:19 am
W nowszej wersji też nie u wszystkich działa, to znaczy na niektórych końcówkach działa na innych nie...
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Września 26, 2016, 11:42:20 am
U mnie na Win7 dalej nie działa  :-\
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: kula67 w Września 26, 2016, 11:45:07 am
U mnie wyskakuje:
Nieudana aktualizacja bibliotek aplikacji. Nastąpi przywrócenie poprawnej wersji.

Następnie:
Prezywracanie plików zakończyło się błędem!!! Nastąi uruchomienie aplikacji z awaryjnego pliku resorte.bat znajdującego się w katalogu: F/KS/KS-PPS/SERW/KOPI/AKTU/
Opis wen.: Licencja posiada nieprawidłowy podpis

I koniec nic się nie dzieje:( Masakra jakaś
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: MyFa w Września 26, 2016, 11:45:20 am
Witam,

Na jednych komputerach działa, na innych nie. Na jednych końcówkach działa, na innych nie.
Prawa administratora też nic nie dają.
Nie wiem o co tu chodzi i od czego to zależy.

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: MyFa w Września 26, 2016, 11:47:58 am
mam wersję serwerową z 3 stanowiskami.
serwer działa, 2 końcówki też, a trzecia nie chce ruszyć.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: keylogger w Września 26, 2016, 11:52:56 am
jedna końcówka ruszyła - druga do której usiadłem

zrobiłem podmianę pliku dokładnie jak na poprzednich, ta druga działa ta pierwsza nie

oba windowsy na końcówkach w tej samej wersji kompilacja 1607 - serwer ma jeszcze wsześniejszą kompilację 1511

jedyna różnica była taka że na obu końcówkach były inne formaty daty - ja je ustawiałem na wcześniejszych kompilacjach i na jednym komputerze ustawienia pozostały a na drugim nie

chgw jak to ruszyć
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Waverane w Września 26, 2016, 11:57:18 am
Witam,

Jeżeli łatka z 11:12 także nie pomaga, to trzeba uruchomić edytor rejestru (uruchom->regedit) i wyświetlić zawartość klucza HKEY_CLASSES_ROOT\TypeLib\{2604FA1A-CD71-4B8B-BDB6-1B29AD25BB1C}\1.1\0\win32. W nim przechowywana jest informacja o katalogu spod którego startuje KSSECSERVER.EXE. Do tego katalogu musi trafić plik kssec.dll z wystawionej łatki. Jeżeli jest to inny katalog niż KS-PPS, to potencjalnie jest to folder innego programu KAMSOFT, który jako pierwszy zarejestrował aplikację do weryfikacji podpisu.

Zespół KS-PPS

Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Września 26, 2016, 12:03:48 pm
Poszło.
U mnie startuje z instalek :)
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: problem w Września 26, 2016, 12:06:54 pm
A coś więcej? U mnie się zgadza ścieżka, najnowsza łatka i nadal nie działa
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Września 26, 2016, 12:14:24 pm
Zauważyłem coś dziwnego, w programach gdzie jest licencja z 2015 nie działa, a jak już jest z 2016 działa

Mam zainstalowanych kilka PPS różnych lekarzy na jednym kompie i tam gdzie plik licencji w katalogu KS-PPS ma zawartość z datą aktualną asysty wszystko działa, a tam gdzie plik licencji ma zawartość nieaktualnej daty asysty jest dupa. Chociaż gdy w niedziałającym PPS odpalę z datą 25.09. i w ADMIN pokazuje mi prawidłowo datę asysty licencji to po zmianie daty już nie można odpalić PPS. Stawiam na to, że jest skopana licencja i chociaż wgrywam ją ponownie nadal jest źle. Kamsoft jednak nie przesyła mi na e-maila pliku licencji tylko daje durne rady
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: problem w Września 26, 2016, 12:18:53 pm
Nie, u mnie mam licencje z 2016 i nie działa
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: kula67 w Września 26, 2016, 12:25:22 pm
Uffffff U mnie poszło:)
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Września 26, 2016, 12:25:31 pm
Czyli nadal dupa z tyłu :-(
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: problem w Września 26, 2016, 12:29:54 pm
u nie poszło tylko u jednego świadczeniodwcy, u pozostałych kilkunastu lipa.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Kamo w Września 26, 2016, 12:30:48 pm
Win xp ( wiem wiem) i łatka pomogła - działa jak powinno - u mnie ścieżka standardowa. Łatka z 11:08
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Września 26, 2016, 12:31:59 pm
Cholery można dostać napisałem e-maila aby mi przysłali nowy plik licencji, a oni mi piszą, że jest poprawka - nic tylko się upić i jutro poprawić to w środę może zacznie działać
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: keylogger w Września 26, 2016, 12:32:53 pm
jest tak jak napisał Waverane

na obu końcówkach były różne ścieżki podane w wartościach kluczy:

HKEY_CLASSES_ROOT\TypeLib\{2604FA1A-CD71-4B8B-BDB6-1B29AD25BB1C}\1.1\0\win32


HKEY_CLASSES_ROOT\TypeLib\{2604FA1A-CD71-4B8B-BDB6-1B29AD25BB1C}\1.1\HELPDIR

po wklepaniu właściwej ścieżki C:\KS\KS-PPS\KSSec\

w przypadku pierwszego klucza ...win32 musi pozostać KSSecServer.exe

program poprosił o uprawnienia admina i się odpalił

dla pewności poszedł restart i na razie smiga


instalacja sieciowa to partyzantka na jednym komputerze miałem problem z instalacją KSPPS i stąd zapisał sobie inną ścieżkę akurat do pliku licencji...


Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Manjak w Września 26, 2016, 12:34:44 pm
u nie poszło tylko u jednego świadczeniodwcy, u pozostałych kilkunastu lipa.
A jaki folder pokazuje regedit? Może kwestia uprawnień na tym folderze? Próbowałeś uruchomić jako administrator (mimo konta administratora)?
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: problem w Września 26, 2016, 12:40:10 pm
Próbowałem i regedita i uprawnień i nic. Na jednej win10 (sieć) poszło i na jednej pojedynczej win7 też... w regedit oczywiście wszystko OK Dodam jeszcze, że teraz już nie wyświetla komunikatów o błędach, tylko cały czas krzyczy o nieaktualnej licencji. Pobieranie i importowanie nic nie daje. W kółko pobierz i pobierz...
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: keylogger w Września 26, 2016, 12:46:34 pm
nie doczytałem cofam wypowiedź

kilka zrzutów z katalogów regedita i programu i mail do kamsoft

Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: neelix w Września 26, 2016, 12:50:17 pm
U mnie jak na razie pomaga ale widzę że będzie problem z aktualizacją po tej "naprawie". Trafiłem na starą wersję PPSa, podmieniłem pliki, ruszyło i przy okazji chciałem go aktualizować ale...
"Wersja ładowanej biblioteki C:\KS\KS-PPS\@KSPSEN.DLL oraz wersja aplikacji są niezgodne. - wymagana wersja 2016.01.0.0 aplikacji, (zamiast 2016.02.1.0)."
Co robić? Jak żyć?
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: problem w Września 26, 2016, 12:58:32 pm
U mnie mała zmiana: na serwerze się nie uruchamia, na stacjach samo ściągnęło łatkę i działa. CZARY. Kamsoft kazał mi się odagrafkować, do czasu aż ucichnie zamieszanie, skoro na serwerze nie muszę pracowąć.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: consul w Września 26, 2016, 13:03:57 pm
Właśnie otrzymałem takie info:
Na naszym serwerze ftp pod adresem ftp://ftp.kamsoft.pl/pub/KS-PPS/ArchiwumZIP/KS-PPS-lic-patch.zip udostępniliśmy poprawkę rozwiązującą problem wczytywania licencji xml. Pobrany plik należy rozpakować w głównym katalogu KS-PPS, czyli najczęściej c:\ks\ks-pps.

Zespół KS-PPS
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Września 26, 2016, 13:06:46 pm
ludzie nie piszcie o tym o czym już się piszemy od trzech godzin, to już każdy wie. Chodzi teraz o to, ża jak ta poprawka nie pomaga to co dalej :-(
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: pirelli w Września 26, 2016, 13:08:59 pm
Tak sie zastanawiam, czy aby nie jest problem z uprawnieniami dostepu do pliku. W koncu plik zostal wypakowany bezposrednio z ZIPa do katalogu, a jego atrybuty i prawa dostepu przeciez z automatu sie nie zmienia.

Sprawdzilem na Win7Pro z NTFS, bezpośrednio po wypakowaniu pliku wj jego wlasciwosciach mamy przy atrybutach info:
"TEN PLIK POCHODZI Z INNEGO KOMPUTERA I MOŻE BYĆ ZABLOKOWANY, ABY POMÓC W OCHRONIE TEGO KOMPUTERA. "

Z boku jest przycisk ODBLOKUJ.............

Domyślne atrybuty pliku KSSEC.DLL to tylko ARCHIVE czyli tu nie powinno być problemu a dostep dla WSZYSCY z wyszarzałymi wszystkimi ptaszkami.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: ted w Września 26, 2016, 13:49:02 pm
Proszę jeszcze zwrócić uwagę że używany ma być polski język w ustawieniach a klawiatura polski (programisty)
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Waverane w Września 26, 2016, 14:33:00 pm
Witam,

Jeżeli podmiana pliku w folderze KS-PPS nie pomaga, udostępniliśmy kolejną wersję poprawki, która zawiera dodatkowo program KSSecRegister.exe. Po jego uruchomieniu i wykonaniu "Aktualizuj plik KSSec.dll" nastąpi skopiowanie pliku do katalogu, z którego pierwotnie nastąpiło pierwsze użycie modułu podpisywania. Może to być np. katalog, z którego zainstalowano KS-PPS i to w nim należy dokonać podmiany pliku kssec.dll.

Dalsze aktualizacje dotyczącego tego problemu będziemy umieszczać na stronie http://www.kamsoft.pl/opis-rozwiazania-problemu-odczytu-licencji

Zespół KS-PPS.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Nyahaha w Września 26, 2016, 14:44:40 pm
I nadal ten sam błąd jest. Poprawka nie pomogła.

EDIT:
dobra pomogło, tylko że wyrzuciłem ten kssec.dll tam gdzie się znajdywał C:/KS/KS-PPS/KSSEC/kssec.dll wrzuciłem w jego miejsce z instalatora ksppsa(też posiada te same pliki) i dopiero włączyłem tą poprawkę KSSecRegister.exe . Trochę dziwne że tak musiałem robić, ale cóż ważne że działa.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: moniazaba w Września 26, 2016, 15:22:48 pm
U mnie pomogło tylko u jednego świadczeniodawcy Windows 7. U drugiego nadal nie mogę uruchomić PPS-a Windows 8
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Beata_LK w Września 26, 2016, 15:32:38 pm
A co zrobić, jeśli już mam folder KSSec i system się pyta czy zcalić foldery i czy zamienić istniejący kssec.dll ? Win7.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: moniazaba w Września 26, 2016, 15:45:13 pm
Po rozpakowaniu pobranego pliku jest KSSec i ten plik wklejasz do istniejącego już katalogu KSSec. następnie otwierasz wklejony kssec i uruchamiasz KSSecRegister.exe i wykonaj "Aktualizuj plik KSSec.dll"
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: akuch w Września 26, 2016, 16:28:03 pm
Witam!
U mnie poszło ale z innego katalogu. Mam na tym samym komputerze zainstalowaną Aptekę i okazało się że muszę to odpalić z "C:\KS\APW\EDE\KSSEC".
Sprawdźcie w razie problemu ten wpis z rejestru "  HKEY_CLASSES_ROOT\TypeLib\{2604FA1A-CD71-4B8B-BDB6-1B29AD25BB1C}\1.1\0\win32"
Na innym komputerze było w katalogu z innym, nieużywanym od paru lat PPS-em.
Andrzej Kucharski
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: problem w Września 26, 2016, 17:37:16 pm
Jakoś działa ale to, co się z tym, niegdyś przyzwoitym, programem wyrabia, to skandal. Niektóre serwery będę łatał trzeci raz. SOMED welcome to? A może SERUM?
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Manjak w Września 26, 2016, 17:42:53 pm
Jakoś działa ale to, co się z tym, niegdyś przyzwoitym, programem wyrabia, to skandal. Niektóre serwery będę łatał trzeci raz. SOMED welcome to? A może SERUM?
Takie wnioski to akurat miód na uszy kamsoftu. Może zamiast droższego oprogramowania, po prostu inny dostawca?
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: PiotrSz w Września 26, 2016, 17:55:53 pm
Jakoś działa ale to, co się z tym, niegdyś przyzwoitym, programem wyrabia, to skandal. Niektóre serwery będę łatał trzeci raz. SOMED welcome to? A może SERUM?
Takie wnioski to akurat miód na uszy kamsoftu. Może zamiast droższego oprogramowania, po prostu inny dostawca?

Dokładnie! Jakby Ci się Ford Fiesta psuł a serwis Cię nie zadowalał to zastanawiał byś się nad zakupem u nich Forda Mondeo? ;-)

W sumie dobrze, że taka akcja teraz wyszła bo utwierdza mnie w kilku decyzjach..

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: kojot_76 w Września 26, 2016, 18:30:05 pm
WItam
a u mnie po podmianie plikow jak bylo to zalecane przez Was powyzej mam blad o tresci?
nieudana aktualizacji bibliotek aplikacji. nastapi przywrocenie oprzedniej wersji. w szczegolach:
opis wewnetrzny: licencja posiada nieprawidlowy podpis
ktos cos moze doradzic?
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Września 26, 2016, 18:54:03 pm
mam to samo i po różnych już sposobach wiem, że nic nie wiem
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: mpi w Września 26, 2016, 19:27:27 pm
mam to samo i po różnych już sposobach wiem, że nic nie wiem

Na pw masz nr telefonu do mnie. Zadzwoń
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Września 26, 2016, 19:30:06 pm
Mam zainstalowanych kilka PPS różnych lekarzy na jednym kompie i tam gdzie plik licencji w katalogu KS-PPS ma zawartość z datą aktualną asysty wszystko działa, a tam gdzie plik licencji ma zawartość nieaktualnej daty asysty jest dupa. Chociaż gdy w niedziałającym PPS odpalę z datą 25.09. i w ADMIN pokazuje mi prawidłowo datę asysty licencji to po zmianie daty już nie można odpalić PPS. Stawiam na to, że jest skopana licencja i chociaż wgrywam ją ponownie nadal jest źle. Kamsoft jednak nie przesyła mi na e-maila pliku licencji tylko daje durne rady
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: mpi w Września 26, 2016, 19:33:56 pm
Nie rozumiem

(...)tam gdzie plik licencji w katalogu KS-PPS ma zawartość z datą aktualną asysty wszystko działa, a tam gdzie plik licencji ma zawartość nieaktualnej daty asysty jest dupa.(...)

tzn masz aktualne i nieaktualne licencje? I tam gdzie licencja się skończyła program nie działa?
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: ted w Września 26, 2016, 19:43:43 pm
Nie rozumiem

(...)tam gdzie plik licencji w katalogu KS-PPS ma zawartość z datą aktualną asysty wszystko działa, a tam gdzie plik licencji ma zawartość nieaktualnej daty asysty jest dupa.(...)

tzn masz aktualne i nieaktualne licencje? I tam gdzie licencja się skończyła program nie działa?
Program działa chyba bezterminowo . Kupujemy licencje na asystę czyli uaktualnienia i pomoc z Kamsoftu
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Września 26, 2016, 21:37:15 pm
Empi jeszcze raz dzięki, dzięki :-)
Empi pomógł mi zdalnie jego pytajcie bo ja mogę coś poplątać :-) programy działają
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: problem w Września 26, 2016, 22:41:58 pm
Ja bym chciał wiedzieć, jakie to były "zaklęcia" ;) Kto wie, kiedy to się przyda...
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: kojot_76 w Września 26, 2016, 23:10:36 pm
Empi jeszcze raz dzięki, dzięki :-)
Empi pomógł mi zdalnie jego pytajcie bo ja mogę coś poplątać :-) programy działają

tez bym chetnie z tej pomocy skorzystal
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: plo w Września 26, 2016, 23:18:21 pm
u  mnie w katalogu C:\KS\KS-PPS\KSSec pierwotnie zmieniłem nazwę bibliotece kssec.dll na kssec.dll.old i po wgraniu ściągniętych plików i uruchomieniu KSSecRegister.exe nadal był problem. Dopiero gdy ten old usunąłem do kosza zadziałało.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: mpi w Września 27, 2016, 09:24:01 am
U Edwarda chyba poskutkowało powiedzenie "do trzech razy sztuka" (KSSecRegister.exe zadziałał dopiero za 3 razem). We właściwym katalogu KSSec jak była stara biblioteka kssecregister.exe nie zadziałał - nie wgrał nowej.
Jak ręcznie ją tam wgrałem to i tak była lipa. Uruchomiłem kssecregister.exe i nadal lipa. Jak zmieniłem nazwę tej nowej za trzecim razem kssecregister.exe wgrał tam bibliotekę i ją zarejestrował.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Września 27, 2016, 10:02:40 am
Właśnie chyba za szybko się poddałem - jeszcze raz bardzo dziękuję mpi
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: migotka1984 w Września 27, 2016, 14:26:22 pm
słuchajcie po wczorajszych zawirowaniach z ks pps mam problem tego typu, po uruchomieniu programu wyskakuje mi komunikat "old dll from c:/ks/ks-pps/unzdll.dll "  :-\  :-\ :-\
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Września 27, 2016, 17:58:52 pm
Coś tu piszą i w paru innych miejscach
http://forumpps.pl/index.php?topic=4983.msg29067#msg29067
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: pirelli w Września 27, 2016, 18:50:06 pm
Dziś update'owałem 3 poradnie, 1 + 2 + 14 stanowisk. Wszędzie poszło bez problemu. Win7 + Win8. Nie robiłem registra :-)
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: eres w Września 28, 2016, 12:47:56 pm
WITAM.
Ja miałem podobny problem co Edward_B. Niestety, pomimo zrobienia wszystkiego co Kamsoft zalecał, a także tego co tutaj pisaliście nic nie pomagało. Dopiero po konsultacji telefonicznej udało mi się ustalić, że trzeba:
1. usunąć wszystkie pliki *.klt z c:\KS\KS-PPS a także z katalogu c:\KS\KS-PPS\serw
2. wgrać w ich miejsce plik kspps.xml (u mnie serw)
3. sprawdzić ścieżkę w regedit
HKEY_CLASSES_ROOT\TypeLib\{2604FA1A-CD71-4B8B-BDB6-1B29AD25BB1C}\1.3\0\win32\ ...... tutaj nazwa katalogu
powinna ona wskazywać na katalog gdzie trzeba wgrać plik kssec.dll.
U mnie okazało się to być wartość "C:\KS\APW\EDE\KSSEC" czyli jak widać nie był to katalog c:\KS\KS-PPS\KSSEC jak to robiła poprawka Kamsoftu.
4. po tym udało się wejść do programu a tam zrobiłem import nowej licencji której juz nie było w bazie :)

Oczywiście to nie jest informacja dla wszystkich, ale dla tych co wcześniej namotali przy instalacji ze ścieżkami :-)
Mam nadzieję, że komuś to się kiedyś przyda.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.2 z dnia 2016-09-02
Wiadomość wysłana przez: agatam w Października 01, 2016, 17:44:23 pm
U mnie ta poprawka podesłana przez Kamsoft zadziałała tylko zrobiłam to trochę inaczej ponieważ samo rozpakowanie plików nic nie dało: najpierw otworzyłam lokalizację pliku KS-PPS  i w wyszukiwarce odszukałam pliku KSSec usunęłam wszystkie pliki które wyświetliło (u mnie były 3) wczytałam przez winrar poprawkę z kamsoftu i przywróciłam usunięte pliki do programu  - program otworzył się bez problemu nic się nie usunęło wszystko działa  :)
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]