Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Aplikacje NFZ => EWUŚ => Wątek zaczęty przez: Krysia3 w Czerwca 24, 2015, 20:06:07 pm

Tytuł: brak połączenia z ewuś
Wiadomość wysłana przez: Krysia3 w Czerwca 24, 2015, 20:06:07 pm
Dzisiaj rano chciałam sprawdzić przez pps uprawnienia pacjenta w ewuś, otrzymałam komunikat "Nie udało się połączyć z systemem ewuś" w komunikacie szczegółowym było napisane  "URL:HTTPS://EWUS.NFZ.GOV.PL/WS-BROKER-SERVER-EWUS/SERVICES/AUTH.SOAPACTION:LOGIN". Wgrałam od nowa pps-a i Firebirda bez sukcesu.  Odtworzeniu z Beckupa program na innym komputerze i tu działa poprawnie. Prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu. Zaznaczam, że przez ostatnie parę dni nic nie ulepszałam.   
Tytuł: Odp: brak połączenia z ewuś
Wiadomość wysłana przez: PiotrSz w Czerwca 24, 2015, 23:14:26 pm
Ten typ tak ma.. mogę się założyć, że jutro "samo z się" będzie działać na tym kompie poprawnie!

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: brak połączenia z ewuś
Wiadomość wysłana przez: Krysia3 w Czerwca 25, 2015, 10:33:46 am
Zmieniłam przeglądarkę Exploer na domyślną i pomogło Działa co prawda nie ma pewności czy pomogła zmiana czy czas. Pozdrawiam i dzięki za odzew  .
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]