§ 9.
1. Świadczeniodawca udziela świadczeń przez cały okres obowiązywania umowy, zgodnie z określonym w umowie harmonogramem pracy oraz planem
rzeczowo-finansowym, stanowiącymi załączniki do umowy.
2. Świadczeniodawca powiadamia na piśmie oddział wojewódzki Funduszu o planowanej przerwie w udzielaniu świadczeń, w terminie co najmniej 30 dni przed planowaną przerwą, wskazując przewidywany okres jej trwania, a w przypadku świadczeń z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej oraz świadczeń rozliczanych ryczałtem ? także sposób zapewnienia ciągłości udzielania świadczeń w tym czasie.
3. Przerwa w udzielaniu świadczeń, o której mowa w ust. 2, wymaga zgody dyrektora oddziału wojewódzkiego Funduszu udzielonej na piśmie w terminie 14 dni od dnia otrzymania powiadomienia, a w przypadku ambulatoryjnej opieki zdrowotnej ? w terminie 8 dni.
4. Za zgodę, o której mowa w ust. 3, uważa się także brak sprzeciwu dyrektora oddziału wojewódzkiego Funduszu, w terminie 14 dni od dnia otrzymania powiadomienia; w przypadku ambulatoryjnej opieki zdrowotnej termin ten wynosi 8 dni.
5. W przypadku braku możliwości udzielania świadczeń, którego nie można było wcześniej przewidzieć, świadczeniodawca niezwłocznie podejmuje czynności w celu zachowania ciągłości udzielania świadczeń, powiadamiając jednocześnie oddział wojewódzki Funduszu o tym zdarzeniu i podjętych czynnościach.
MOW NFZ zwraca się z serdeczną prośbą o właściwe i terminowe zgłaszanie planowanych i nieplanowanych przerw w udzielaniu świadczeń gwarantowanych w rodzaju leczenie stomatologiczne. Zgodnie z § 9 ust. 2 Ogólnych warunków umów(?) stanowiących załącznik do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 maja 2008 roku w sprawie ogólnych warunków umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej (Dz. U. nr 81, poz. 484) Świadczeniodawca ma obowiązek powiadomić na piśmie oddział wojewódzki Funduszu o planowanej przerwie w udzielaniu świadczeń, w terminie co najmniej 30 dni przed planowaną przerwą, wskazując przewidywany okres jej trwania.
W nagłych i losowych przypadkach bardzo prosimy o pisemne, krótkie określenie powodu nieobecności.
Przypominamy również o obowiązku poinformowania zainteresowanych pacjentów o fakcie nieobecności jak również umieszczeniu informacji w ogólnie dostępnym miejscu.
W załączeniu przesyłamy przykładowy szablon wniosku zgłoszenia
urlopu lub nieobecności do ewentualnego wykorzystania.
CytujPrzypominamy również o obowiązku poinformowania zainteresowanych pacjentów o fakcie nieobecności jak również umieszczeniu informacji w ogólnie dostępnym miejscu.
W załączeniu przesyłamy przykładowy szablon wniosku zgłoszenia
urlopu lub nieobecności do ewentualnego wykorzystania.
Proszę :)
No no panie doktorze. Czytam, że ma pan czas na przyjmowanie przedstawicieli farmaceutycznych a na załatwienie zastępstwa to już nie bardzo? :D ;)