Witam.
Ja już robiłem jednemu lekarzowi harmonogram od 08:00 do 23:30 na jeden konkretny dzień.
Wszystkie wpisane i potwierdzone, oczywiście wszystkie zapłacone za ten dzień.
Pozdrawiam.
W poprzednich latach NFZ dopuszczał możliwość 20% przekroczenia normy czasowej powyżej godzin w harmonogramie ze względu na charakter i specyfikę Poradni Psychiatrycznej ( mam to na piśmie). Przechodziło w KSPPS bez problemu ,wszystko zaplacone.Od lipca widocznie nie chcą płacic za te 20%. Bez ostrzeżenia oczywiście, i znowu w plecy , następne korekty od korekt itd, itp..U mnie też można było przekraczać o 20% i też mam na piśmie. No i oczywiście teraz wróciły raporty po weryfikacji z błędami za te przekroczenia. Czy coś przeoczyliśmy? nie dostaliśmy żadnej informacji, że w tym roku coś jest inaczej...
Czy coś przeoczyliśmy? nie dostaliśmy żadnej informacji, że w tym roku coś jest inaczej...
Żartujesz, prawda?Witam.
Ja już robiłem jednemu lekarzowi harmonogram od 08:00 do 23:30 na jeden konkretny dzień.
Wszystkie wpisane i potwierdzone, oczywiście wszystkie zapłacone za ten dzień.
Pozdrawiam.
Czy ten lekarz siedział tam w tych godzinach?
Ja na razie usuwałem całą wizytę. Z tego co wiem to coś tak mają z tym kombinować ;)Usuwasz pacjentów przekraczających limit czasowy w danym dniu, a co z tymi którzy mieszczą się w limicie, a zostali przez raport zwrotny oznaczeni jako błąd ? Zwykle to trzeba było ich jeszcze raz potwierdzić czyli F4 (popraw) i enter. Jak to wygląda teraz. Bo ja mam ponad 2000 pacjentów do poprawienia.
u mnie wywalilo błedy z lipca jak wysłałem dzisiaj raport, ale pow czytaniu go wszystko jest pomieszane , np zakwestionowane sa wszystkie porady danego dnia u jednego psychiatry, gdzie wg tej weryfikacji powinno odrzucic tylko te ktore sie nie mieszcza w harmonogramie,??? u innych tez wszystkie z lipca a u niektórych , kilka zatwierdzonych reszta z błędem ale mimo to do harmonogramu jeszcze duzo brakuje,,, tez tak macie w wielkopolskim? dzwonil ktos co z tym robic..?
Witam , tych pacjentów którzy wrócili z błędem ale mieszczą się w limicie musisz jeszcze raz poprawic i wysłac , wtedy status zmieni się na greenNiekoniecznie właśnie dzisiaj poprawiłem całe półrocze (warm-maz) i wystarczy, że usunąłem te niezgodne z harmonogramem to pozostałe błędne, które mieściły się w limicie wróciły na swoje miejsce, tzn. zostały uznane za poprawne bez klikania. Tyle, że po wysłaniu raportu z usuniętymi ponadlimitowymi musiałem dzwonić do NFZ do specjalisty od raportów (on sam tak się ze mną umawiał - w sumie pomocny i cierpliwy człowiek) aby ręcznie zrobił ponowną walidację i wówczas te mieszczące się w limicie , a uznane za błędne zmieniły status. Jest to bardzo ważne w poradniach gdzie do poprawienia jest kilka tysięcy porad - wystarczy wówczas usunąć tylko kilka ponadlimitowych.
Witam , czyli i tak to będzie trzeba poprawić jak bedzie ostrzeżenie czy pierwsze pólrocze zostawią ??I półrocze zostawili w spokoju, wszystkie błędy zmieniły status na informacje. Jako błędy będą traktowane od lipca - to są oficjalne informacje z war-maz oddziału NFZ. Ci, którzy się napracowali jak ja i wysłali już korekty mogą jeszcze raz wprowadzić wykreślonych pacjentów :-)), bez komentarza ale krótko... jednak się powstrzymam przed wulgaryzmami pip pip pip...
jak będzie ostrzeżenie to przejdzie ale tylko pierwsze półrocze
usunąć usługę w PPS/SOMED jest łatwo ale te porady odbyły się - PACJENT DOSTAŁ RECEPTĘ - REFUNDOWANĄ - w większości przypadków a psychotropy są drogie. Teraz porównanie recepta pacjenta z wizytą, której brak po stronie NFZ i co z refundacją?Nie zapuka ktoś z kontroli aby oddać za refundację? /dzisiaj nie ale za kilka miesięcy?/ Lepiej zmienić usługę np. z 0,5 na 0,25 jeśli się da oczywiście. Jeśli czas pracy np 5h a usług na 14h to ciężko coś wykombinować aby każdy dostał usługę. Może porada recepturowa się kłania w koszyku.Zawsze można powiedzieć, że pacjent był prywatnie. Byle porada była wpisana w historii choroby. Tylko wtedy moż e US zapytać co z fakturą? jakby nie patrzeć to my dostajemy w łeb...