Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Archiwum => Archiwum wiadomości => Wątek zaczęty przez: spoon667 w Listopada 15, 2011, 10:21:01 am

Tytuł: komunikaty Usunięcie/zakończenie pracy osoby personelu itd
Wiadomość wysłana przez: spoon667 w Listopada 15, 2011, 10:21:01 am
pojawil mi sie taki komunikat jak w temacie, o usunieciu miejsca pracy personelu - praca od 1.1.2011 do 14.11.2011 (chodzi o jedna babke) ktora w zeszlym tygodniu dodawalem jako personel w labie ale do 31.12.2011 i napewno nie generowalem zadnego wniosku (tam jest podany jakis nr wniosku) o co tu chodzi?
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]