Społecznościowe forum użytkowników drw.pl oraz produktów Kamsoftu

Konkurs Ofert => Konkurs Ofert 2010/2011 => Wątek zaczęty przez: egol w Luty 04, 2011, 17:20:56 pm

Tytuł: Błąd działania NFZ-KO-2011-04_0_0
Wiadomość wysłana przez: egol w Luty 04, 2011, 17:20:56 pm
Ratunku!!

Złożyłam ofertę AOS i okazało się, że nie ma wydruku ankiety.
Próbuję ją wydrukować i nic z tego.
Kiedy daję Podgląd zaznaczonego dokumentu z powyższej listy,
(część ósma, jest na liście - ŚWIADCZENIA W ZAKRESIE...)
program daje komunikat " pobieranie danych, proszę czekać.."
i szybko się zamyka.
Wydruk całej oferty - "pobieranie danych" chwila i program się zamyka.
W podglądzie drukarki jest siedem części do druku, ósmej nie ma.
Uruchomiłam indeksację, nic nie dało
Próbowałam utworzyć kopie bezpieczeństwa - tworzy do pewnego miejsca
a dalej lista błędów.(na obrazku)
Co mogę zrobić? Oferta już po terminie, można uzupełnić tylko z tej samej wersji.
Pomóżcie, proszę.
egol
Tytuł: Odp: Błąd działania NFZ-KO-2011-04_0_0
Wiadomość wysłana przez: Michał w Luty 04, 2011, 17:25:30 pm
Ja przy drukowaniu z NFZ-KO (wcześniejsze wersje) też czasami miałem problemy. Próbowałeś zrobić wydruk bezpośrednio po uruchomieniu komputera i samego NFZ-KO? U mnie taki zabieg pomagał.
Tytuł: Odp: Błąd działania NFZ-KO-2011-04_0_0
Wiadomość wysłana przez: egol w Luty 04, 2011, 20:01:45 pm
Poradziłam sobie po chłopsku.
Widzę,że jakieś błędy są w plikach LPANK.DB i LPANK.MB
Z innej instalacji podmieniłam te pliki i
RUSZYŁ WYDRUK ANKIETY! i nawet prawidłowej.
uratowana!
Ta metoda już nieraz się sprawdziła w programach KAMSOFTU.

Pozdrawiam - egol