Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Rozliczenia świadczeń => POZ => Wątek zaczęty przez: AK w Czerwca 14, 2022, 11:43:10 am

Tytuł: Ukraina
Wiadomość wysłana przez: AK w Czerwca 14, 2022, 11:43:10 am
Witam wszystkich
Mam problem z rozliczeniem świadczeń dla pacjentów z Ukrainy. Wystawiłem 1 fakturę na następujące pozycje:
1. PORADA LEK.DIAGN-TERAP UDZIEL.OSOBIE SPOZA LISTY
ŚWIADCZ.ZAMIESZK.NA TERENIE TEGO SAMEGO WOJ. ALE POZA GMINĄ
WŁASNĄ - 15 porad
2. PORADA LEKARSKA. -UBEZPIECZONY
OBCOKRAJOWIEC ZATRUDNIONY CZASOWO NA TER. RP - 8 porad.
Otrzymałem informację z NFZ, że 8 porad z drugiej pozycji mam poprawić na Porady udzielone osobie z poza listy. Usunąłem więc tą fakturę z SZOI. Poprawiłem 8 porad i wygenerowałem ponownie żądanie rozliczenia. Otrzymałem kolejny szablon na te poprawione porady. Problem jest w tym, że teraz mam 2 szablony, z czego pierwszy nadal zawiera stare, błędnie wprowadzone porady (8 porad) + 15 poprawnych.
Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Tytuł: Odp: Ukraina
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Czerwca 14, 2022, 11:48:43 am
Dlaczego usunąłeś fakturę? Nie robi się takich rzeczy jeżeli jednocześnie nie poprosisz o usunięcie szablonu.
Normalnie powinieneś poprawić te porady i wystawić korektę do tej faktury na błędnie wykazane porady.
Tytuł: Odp: Ukraina
Wiadomość wysłana przez: AK w Czerwca 14, 2022, 12:05:00 pm
Fakturę polecił mi usunąć NFZ. Czyli co mam teraz zrobić? Ponownie zaimportować na SZOI tą pierwszą błędną fakturę?
Tytuł: Odp: Ukraina
Wiadomość wysłana przez: agam w Czerwca 14, 2022, 13:02:03 pm
może zadzwonić do nfz, niech usuną błędny szablon, skoro kazali fakturę
Tytuł: Odp: Ukraina
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Czerwca 14, 2022, 20:15:56 pm
Fakturę polecił mi usunąć NFZ. Czyli co mam teraz zrobić? Ponownie zaimportować na SZOI tą pierwszą błędną fakturę?
Dwie ścieżki do wyboru:
1. Obecna (już usunięto fakturę) + dzwonisz do NFZ z prośbą o skasowanie szablonu. Nowe żądanie rozliczenia. Powstaje właściwy rachunek. Nie pomyl się w numeracji. (weź pod uwagę, że dla księgowości NFZ wówczas nie istnieje poprzednia faktura - ta wycofana po telefonie)
2. Składasz w NFZ tą fakturę, którą skasowałaś. Dzwonisz do NFZ i prosisz o zatwierdznenie faktury. Korekta. Dzwonisz do NFZ i prosisz o zatwierdznenie korekty.  Rachunek na plus.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]