Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => Aktualizacje programu KS-PPS => Wątek zaczęty przez: Paweł w Czerwca 23, 2021, 20:39:22 pm

Tytuł: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Czerwca 23, 2021, 20:39:22 pm
Zmiana: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22

Uwaga: Można wykonać w czasie pracy systemu

- WSZYSTKIE
Aktualizacja repozytorium dokumentacji medycznej, poprawiono podgląd dokumentów w przypadku wysłania do ZSIRep skompresowanej postaci. 

- WSZYSTKIE
Usunięto problem z transakcjami przy dodawaniu cyklu na karcie wizyty. 

- WSZYSTKIE
Aktualizacja kreatora ZSIRep, przywrócono blokadę usuwania treści dokumentu z bazy po przeniesieniu do repozytorium. Treść jest usuwana tylko dla bieżących dokumentów. 

- STOMATOLOG
Usunięto problem zapisu diagramu stomatologicznego przy aktywnym połączeniu z ZSIRep. Zalecamy bezzwłoczną aktualizację systemu.

- WSZYSTKIE
Zgodnie z komunikatem Centrum eZdrowia z dnia 10 czerwca 20201r umożliwiono wskazanie rodzaju testu antygenowego podczas raportowania wyniku do EWP.
UWAGA!. W przypadku nie wskazania rodzaju testu pacjent nie będzie mógł na jego podstawie wygenerować Unijnego Certyfikatu COVID (UCC) dla potwierdzenia negatywnego wyniku testu. 
Tytuł: Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Czerwca 24, 2021, 07:15:34 am
Od dwóch dni nie działa połączenie z KS-ZSI Repozytorium, myślałem, że ta aktualizacja to naprawi ale nie. Wyłączenie antywirusa nic nie dało. Komunikat jest, że do czasu wylogowania z modułu dokumenty będą zapisywane do folderu dokumentacji zewnętrznej. Jak sprawdzić te połączenie, jak to naprawić może ktoś wie. Napisałem do KAMSOFT-u, ale cisza
Tytuł: Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Czerwca 24, 2021, 14:30:42 pm
KAMSOFT odpisał:
- Proszę sprawdzić czy usługa zsirep jest uruchomiona.
- Antywirus i zapora sieciowa mogą  blokować.
- Problem z działaniem sieci lokalnej
Przyczyn może być wiele,? najlepiej zgłosić taki problem lokalnemu administratorowi sieci.
Możemy połączyć się zdalnie i wykonać diagnozę oraz naprawę problemu jednak jest to usługa płatna dodatkowo.
Tytuł: Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
Wiadomość wysłana przez: andy83 w Czerwca 24, 2021, 19:20:41 pm
Na komputerze na którym masz KS-ZSI repa :
1)Sprawdź czy usługa działa [usługa nazwy się "KSZSIRep.Svc" / opis  "KS-ZSI Repozytorium"]
2)Sprawdź czy możesz zalogować się do KS-ZSI repa
Tytuł: Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Czerwca 24, 2021, 21:29:15 pm
Właśnie nie ma takiej usługi, sprawdzałem w innym gabinecie i tam jest, a tu nie ma. Zalogować się nie mogę bo nie znam hasła KAMSOFT mi to instalował, pewnie jakieś standardowe dla nich ale masterkey nie działa
Tytuł: Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Czerwca 24, 2021, 22:04:35 pm
Jeżeli nazwa aplikacji to admin to spróbuj hasło admin.
Tytuł: Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Czerwca 24, 2021, 22:15:24 pm
Próbowałem, teraz tak myślę, że może chodzi o to aby było zlecenie i zdalnie naprawią, bo nie chcą podać hasła :-)
Tytuł: Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
Wiadomość wysłana przez: andy83 w Czerwca 25, 2021, 08:38:15 am
1. Jak K. robił wdrożenie to pisz do nich o przekazanie hasła.
2. W PPS admin sprawdź opcje ZSIREP_ADDRESS - to jest komputer na którym ma działać ZSI-Rep
3. Na komputerze jak logujesz się na ZSI-Rep-a masz błąd usługi ? , czy komunikat że hasło jest złe ?
Tytuł: Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
Wiadomość wysłana przez: Qba w Czerwca 25, 2021, 10:02:04 am
Jeśli to nie tajemnica ile Kamsoft wziął za wdrożenie ?
Tytuł: Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Czerwca 25, 2021, 21:40:45 pm
Pewnie cennikowo.
Ale jedna rzecz - Kamsoft po wdrożeniu powinien Ci przekazać hasło administracyjne do ZSIRepa (aplikacji), hasło dla każdego podłączonego do ZSIRepa systemu i hasło szyfrowania plików dla każdego podłączonego systemu (o ile szyfrowanie ustawione).
Tytuł: Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Czerwca 26, 2021, 10:42:14 am
Za instalację 500 netto
Tytuł: Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
Wiadomość wysłana przez: kubaru w Czerwca 26, 2021, 20:35:34 pm
Ale czy usługa KSZSIRep.Svc  jest tylko zatrzymana? Czy w ogóle nie była uruchamiana na tym komputerze? Czy była działała i zniknęła po jakiejś aktualizacji? Żadne hasło nie pomoże jak nie ma usługi.
Tytuł: Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Czerwca 26, 2021, 21:52:03 pm
Zgadza się trzeba było zrobić instalację bo normalnie zniknęła, jakim cudem nie wiadomo?
Tytuł: Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Czerwca 27, 2021, 12:51:02 pm
No dobra - a repozytorium na dysku było czy tworzyłeś od nowa? Bo jak od nowa, to czy masz wcześniej zmigrowane do ZSIRepa dokumenty/pliki czy też zniknęły?
Tytuł: Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Czerwca 27, 2021, 17:51:08 pm
Dokumenty przez ten czas zapisywały się do katalogu dokumentacji zewnętrznej i po tym przekopiowały się do repozytorium, myślę że te przed awarii zostały bo katalog był. Trochę tego nie ogarniam, dopiero coś tam mi świta :-(
Tytuł: Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Czerwca 27, 2021, 22:49:58 pm
W takim razie czy zrobiłeś im migrację?
Dalej - jeśli miałeś poprawnie zainstalowaną wcześniej poprawnie usługę, to co z dokumentami z czasu od jej włączenia do awarii. Lokalnie się nie zapisały, a jak zniknęła usługa, to są one do sprawdzenia czy i gdzie leżą.
Ogólnie coś mi się tutaj nie podoba. Haseł nie przekazano, usługi brak. Usługa sama nie powinna zniknąć.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]