Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-PPS => Wątek zaczęty przez: mt_soft w Czerwca 07, 2021, 12:16:49 pm

Tytuł: Błąd NWBR
Wiadomość wysłana przez: mt_soft w Czerwca 07, 2021, 12:16:49 pm
Witam wszystkich serdecznie.
Proszę o pomoc ponieważ Kamsoft nie spieszy się zbytnio z rozwiązaniem problemu.

Podczas uruchomienia EDM Suite w module Admin - e-zdrowie wyskakuje błąd wewnętrzny o treści "Istnieje już repozytorium o podanym numerze klienta (NWBR)"
W załączniku przesyłam zdjęcie.

Proszę o wskazówki jeśli ktoś z Was miał taki problem.

Pozdrawiam
Marcin
Tytuł: Odp: Błąd NWBR
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Czerwca 07, 2021, 13:16:14 pm
U wszystkich moich podopiecznych zdalnie konfigurował KAMSOFT, to nie pomogę, nie chciało mi się samemu konfigurować i wgrywać, zwłaszcza, że musiałbym to robić za darmo, a tak 500zł lekarz płaci i ma :-)
Tytuł: Odp: Błąd NWBR
Wiadomość wysłana przez: marcin3112 w Czerwca 07, 2021, 13:32:55 pm
Po każdej nieudanej próbie konfiguracji EDM suite następuje blokada, którą może zdjąć tylko centrala Kamsoftu (tak mi powiedziano na infolinii KS-PPS) .
Ten komunikat właśnie o tym mówi.

Nawet jak Kamsoft zdejmie blokadę, to problem zapewne się powtórzy i znowu będzie trzeba wysyłać zgłoszenie.

Ja już jestem po dwukrotnej próbie samodzielnego skonfigurowania i dwa razy Kamsoft zdejmował blokadę.
Chyba się skończy na usłudze płatnej niestety.

Przypuszczam że usługa EDM suite jest mocno niedopracowana i stąd takie problemy.


P.S
Przy następnej próbie proponuję zrobić zrzuty ekranu wszystkich komunikatów o błędach.
U mnie były inne komunikaty a ten o (NWBR) pojawił się na końcu.
Tytuł: Odp: Błąd NWBR
Wiadomość wysłana przez: hornet w Czerwca 07, 2021, 15:36:43 pm
a próbowałeś bez ZSIREPa ? u mnie po włączeniu usługi , i po przejściu przez kreator ( nie wpisywałem żadnych haseł ) poszło gładko.
Tytuł: Odp: Błąd NWBR
Wiadomość wysłana przez: mt_soft w Czerwca 07, 2021, 19:32:24 pm
Witam.
Dziękuję za odpowiedź.
Wiem że to właśnie blokują w Kamsoft ale myślałem że damy radę to jakoś obejść. No niestety.
Bez ZSIRep nie próbowałem ponieważ mam już to skonfigurowane.
Pozdrawiam

Tytuł: Odp: Błąd NWBR
Wiadomość wysłana przez: mt_soft w Czerwca 09, 2021, 18:28:12 pm
Witam :)

Dziś zrobiłem kopię KS-PPS na innym komputerze. Tam przeprowadziłem ponownie konfigurację EDM Suite bez zainstalowanego ZSIRep'a i wszystko działa jak należy. Konsultacja lekarska się podpisuje, przenosi się do archiwum EDM i tworzy się indeks EDM.
Jak myślicie, bo ja już w końcu zwątpiłem ? Pracować bez ZSIRep'a skoro w ten sposób działa ?

Pozdrawiam
Marcin
Tytuł: Odp: Błąd NWBR
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Czerwca 09, 2021, 21:07:52 pm
W ZSIRepie masz teoretycznie swoje lokalne repo tego co idzie do chmury.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]