Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Rozliczenia świadczeń => Problemy dotyczące wszyskich rodzajów świadczeń => Wątek zaczęty przez: martyna.wu w Stycznia 03, 2020, 16:30:42 pm

Tytuł: Brak pliku z naliczaniem świadczeń
Wiadomość wysłana przez: martyna.wu w Stycznia 03, 2020, 16:30:42 pm
O godzinie 13:40 złożyłam wniosek o naliczanie świadczeń za miesiąc grudzień w portalu świadczeniodawcy i nadal mam status oczekujący, gdzie zwykle trwało to kilka minut. Jakiś problem w NFZ? Ktoś coś wie co w takiej sytuacji?
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]