Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Pozostałe problemy => Problemy ogólne => Wątek zaczęty przez: jurek44 w Września 03, 2019, 19:57:12 pm

Tytuł: Podwójny kursor przy połączeniu przez TeamViewer
Wiadomość wysłana przez: jurek44 w Września 03, 2019, 19:57:12 pm
Witam

Logując się przez TeamViewer lub AnyDesk na Windows Serwer 2019 wyświetla mi się podwójny kursor. Jeden ze zdalnego komputera, i jeden z serwera z którym nawiązuje połączenie. Zjawisko to nie występuje na drugim serwerze gdzie jest system w wersji 2012.

Jak zrobić by nie mieć podwójnego kursora?
Tytuł: Odp: Podwójny kursor przy połączeniu przez TeamViewer
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Września 03, 2019, 20:18:00 pm
W TW Widok->Pokaż zdalny kursor i odznaczyć.
Tytuł: Odp: Podwójny kursor przy połączeniu przez TeamViewer
Wiadomość wysłana przez: jurek44 w Września 04, 2019, 09:53:54 am
Dzięki za info, sprawdzałem tą opcję ale jest tak samo. To muszą być pewnie jakieś ustawienia w systemie.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]