Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-SOMED => Wątek zaczęty przez: bj w Sierpnia 09, 2018, 17:41:31 pm

Tytuł: brak ceny usługi
Wiadomość wysłana przez: bj w Sierpnia 09, 2018, 17:41:31 pm
Bardzo proszę o pomoc, bo pewnie mam coś żle ustawione. Gdy dopisuję usługą, np. pacjent z UE  , to nie pokazuje  się u dołu ekranu kwota 49,- a 0 i przy zatwierdzaniu usługi mimo ,że na górze jest wybrana właściwa usługa to na dole jest " świadczenie lekarza poz".
Tytuł: Odp: brak ceny usługi
Wiadomość wysłana przez: marcin3112 w Sierpnia 10, 2018, 10:05:21 am
Sprawdź czy do usługi UE podpięta jest usługa refundowana z umowy, trzeba wejść do edycji usługi UE poprzez moduł kartoteki i sprawdzić pole usługa refundowana.
Inna przyczyna to może coś być źle ustawione u pacjenta, musi być wpisana prawidłowo karta EKUZ lub inny dokument unijny, oraz podstawa ubezpieczenia UE.
Tytuł: Odp: brak ceny usługi
Wiadomość wysłana przez: bj w Sierpnia 24, 2018, 11:11:00 am
Dziękuję bardzo
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]