Minął prawie rok, a tu dalej okropne nawiasy...
2017-09-08 10:03 Państwa zgłoszenie nie będzie realizowane w najbliższym kwartale i pozostaje w trybie oczekiwania na wyznaczenie terminu.
5
2017-10-09 09:01 [iBUG] Zmieniono planowaną datę realizacji z 2017-10-06 na 2018-01-09. Uzasadnienie:
Państwa zgłoszenie nie będzie realizowane w najbliższym kwartale i pozostaje w trybie oczekiwania na wyznaczenie terminu.
6
2018-01-10 09:51 [iBUG] Zmieniono planowaną datę realizacji z 2018-01-09 na 2018-04-10. Uzasadnienie:
Państwa zgłoszenie nie będzie realizowane w najbliższym kwartale i pozostaje w trybie oczekiwania na wyznaczenie terminu.
7
2018-04-09 15:22 [iBUG] Zmieniono planowaną datę realizacji z 2018-04-10 na 2018-07-09. Uzasadnienie:
Państwa zgłoszenie nie będzie realizowane w najbliższym kwartale i pozostaje w trybie oczekiwania na wyznaczenie terminu.
8
2018-07-10 08:53 [iBUG] Zmieniono planowaną datę realizacji z 2018-07-09 na 2018-10-10. Uzasadnienie:
Państwa zgłoszenie nie będzie realizowane w najbliższym kwartale i pozostaje w trybie oczekiwania na wyznaczenie terminu.
Minął prawie rok, a tu dalej okropne nawiasy...
ojtam ojtam:
Cytuj2017-09-08 10:03 Państwa zgłoszenie nie będzie realizowane w najbliższym kwartale i pozostaje w trybie oczekiwania na wyznaczenie terminu.
5
2017-10-09 09:01 [iBUG] Zmieniono planowaną datę realizacji z 2017-10-06 na 2018-01-09. Uzasadnienie:
Państwa zgłoszenie nie będzie realizowane w najbliższym kwartale i pozostaje w trybie oczekiwania na wyznaczenie terminu.
6
2018-01-10 09:51 [iBUG] Zmieniono planowaną datę realizacji z 2018-01-09 na 2018-04-10. Uzasadnienie:
Państwa zgłoszenie nie będzie realizowane w najbliższym kwartale i pozostaje w trybie oczekiwania na wyznaczenie terminu.
7
2018-04-09 15:22 [iBUG] Zmieniono planowaną datę realizacji z 2018-04-10 na 2018-07-09. Uzasadnienie:
Państwa zgłoszenie nie będzie realizowane w najbliższym kwartale i pozostaje w trybie oczekiwania na wyznaczenie terminu.
8
2018-07-10 08:53 [iBUG] Zmieniono planowaną datę realizacji z 2018-07-09 na 2018-10-10. Uzasadnienie:
Państwa zgłoszenie nie będzie realizowane w najbliższym kwartale i pozostaje w trybie oczekiwania na wyznaczenie terminu.
i tak mam dla wielu zgłoszeń, ale dobrze, że jest to w systemie i przynajmniej co 3 miesiące dostaję update ;)
Rozumiem, że nad każdym modułem pracuje inny zespół i to jest zrozumiałe - tylko, czy oni nie dzielą się ze sobą informacjami?
Rozumiem, że nad każdym modułem pracuje inny zespół i to jest zrozumiałe - tylko, czy oni nie dzielą się ze sobą informacjami?
Zdradzę panu tajemnicę. Nad tym modułem pracuje ta sama osoba. I, żeby było ciekawiej, to jest dokładnie ta sama biblioteka. Tyle tylko, że w KS-SOLAB jest ona w starszej wersji, takiej, jaka kiedyś była w KS-SOMED. Takiej, którą musieliśmy wycofać, gdy dziesiątki naszych klientów zgłaszało nam błędy wyświetlania i działania formularzy. Tak po prostu. Na niektórych systemach Windows wersja z ładnymi checkami działa, na niektórych nie działa. SOMED ma wiele więcej klientów, więc musieliśmy dostarczyć wersję, może brzydszą, ale działającą. Jeśli pojawi się klient SOLABA, u którego ten problem też wystąpi, jest szansa, że i SOLAB otrzyma "poprawioną" wersję. Oni o tym problemie wiedzą, ale ponieważ nikt nie zgłasza problemów, to, całkiem słusznie, nie podejmują kroków naprawczych. My, czyli KS-SOMED, takiego komfortu nie mamy.
To nie tak, że nie chce nam się tego zrobić. Problem jest taki, że każda dotychczasowa próba poprawy kończyła się kłopotami u klientów. I tak, jak u jednych się poprawiło, u innych się zaczęło sypać. Nie znam dokładnie szczegółów co jest nie tak, ale modułem zajmuje się naprawę kompetentna osoba, rzekłbym najbłyskotliwsza w zespole wliczać do niego moją skromna osobę i jeśli dotychczas się nie udało problemu rozwiązać, to on trywialnym nie jest. Może się to Państwu nie podobać, ale wolimy "brzydszą" ale u wszystkich działającą wersję.