Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Rozliczenia świadczeń => ZPO => Wątek zaczęty przez: bzpo w Kwietnia 05, 2018, 07:57:43 am

Tytuł: zmiana nazwiska personelu
Wiadomość wysłana przez: bzpo w Kwietnia 05, 2018, 07:57:43 am
Witam,

Protetyk słuchu zmieniła stan cywilny a co za tym idzie nazwisko. Jak to jest w  SZOI (kuj-pom), czy wystarczy zmienić nazwisko personelu? Czy muszę zakończyć jej harmonogram ze starym nazwiskiem i rozpocząć z nowym kontynuację harmonogramu?
Tytuł: Odp: zmiana nazwiska personelu
Wiadomość wysłana przez: MichalP w Kwietnia 05, 2018, 08:39:37 am
Witam.

Ja zmieniałem tylko nazwisko.
Przy czym SZOI zapyta o powód zmiany i trzeba to uzasadnić wpisem o zmianie stanu.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]