Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => Aktualizacje programu KS-PPS => Wątek zaczęty przez: Kasiaaa w Listopada 23, 2017, 15:10:44 pm

Tytuł: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
Wiadomość wysłana przez: Kasiaaa w Listopada 23, 2017, 15:10:44 pm
1.
Kateg.:   WSZYSTKIE
Opis:   WYMAGANA AKTUALIZACJA KS-ZSI
Zaktualizowano słownik państw.

2.
Kateg.:   WSZYSTKIE
Opis:   Udostępniono nową wersję OSOZService - mechanizmu komunikacyjnego z serwerami OSOZ. Obecna wersja poprawia stabilność oraz nie wymaga do pracy instalacji środowiska Java.

3.
Kateg.:   Wizyta
Menu:   Karta wizyty->Skierowania->Skierowanie do pielęgniarki
Opis:   Umożliwiono integrację systemu KS-PPS z mobilną wizytą pielęgniarską.
W trakcie realizacji wizyty pacjenta można zarejestrować skierowanie do pielęgniarki. Skierowania te są skierowaniami wewnętrznymi i widoczne są w mobilnej wizycie pielęgniarskiej.

4.
Kateg.:   Rozliczenia
Opis:   Poprawiono synchronizację wyników badań do raportu zbiorczego POZ w integracji SOMED-PPS.
Jeśli badanie było w systemie KS-SOMED zarejestrowane dwa razy (raz jako wynik badania, a raz jako podzlecenie/procedura utworzone automatyczne na podstawie wyniku badania), to do raportu trafiało podzlecenie/procedura. Aktualnie do raportu trafi wynik badania, aby raport zawierał wyniki badań według daty rzeczywistego wykonania badania, a nie według daty wizyty.

5.
Kateg.:   EDM
Opis:   Udostępniono nową kartę obsługi wizyty. W ramach nowej funkcjonalności umożliwiono rejestrację:
* Ogólnej informacji o stanie zdrowia (możliwość opracowania własnych formularzy)
* Wywiadu aktualnego (możliwość opracowania własnych formularzy)
* Badania przedmiotowego (możliwość opracowania własnych formularzy),
* Rozpoznania (ICD-10 + opis),
* Ordynacji leków,
* Skierowań,
* Wyników badań (opis, formularz, wynik laboratoryjny OSOZ, zasób zewnętrzny),
* Usługi i procedury ICD-9,
* Zalecenia,
* Orzeczeń
* Zwolnień ZUS (e-ZLA),
* Dokumentację zewnętrzną, z możliwością określenia rodzaju dokumentacji

Dodano możliwość opracowania własnych formularzy i przypisania ich do pracownika medycznego lub poradni.
Funkcjonalność nowej karty realizacji wizyty została opisana w pliku EDM.pdf i jest dostępna po ustawieniu opcji NOWA_KARTA_WIZYTY=TAK.

6.
Kateg.:   WSZYSTKIE
Opis:   Możliwość wpisania imion i nazwisk pacjentów dużymi i małymi literami (opcja KARTOTEK_DUZE_LITERY)



EDIT: zmodyfikowałem wpis - tak będzie troszkę czytelniej - Kasia, dzięki za czujność z nową wersją!
Tytuł: Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
Wiadomość wysłana przez: kubaru w Listopada 23, 2017, 19:26:01 pm
Wywala liczne błędy na nowej jak i na starej karcie realizacji wizyty. Zwłaszcza przy próbie dodania produktu. w module POZ błąd na starcie. 
Tytuł: Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
Wiadomość wysłana przez: PiotrSz w Listopada 24, 2017, 10:06:00 am
Wywala liczne błędy na nowej jak i na starej karcie realizacji wizyty. Zwłaszcza przy próbie dodania produktu. w module POZ błąd na starcie.

Qde serio? A tak czekałem na wersję w której wreszcie OSOZ poprawią..

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
Wiadomość wysłana przez: bogdan_mr w Listopada 24, 2017, 13:05:44 pm
Witam,

Na dwóch instancjach KS-PPS przy aktualizacji do tej wersji, podczas aktualizowania KS-ZSI wyrzuca mi błąd jak w załączniku  :(
Po odpowiedzi "Tak" idzie dalej, informuje że "Nie udało się załączyć wszystkich wyłączonych wcześniej wyzwalaczy", ale przechodzi do końca. Po zakończeniu aktualizacji i szybkich testach pozornie wszystko jest ok, ale ... ???
Czy ktoś ma to samo? Przejmować się tym błędem?

Pozdrawiam,
Bogdan
 
 
Tytuł: Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Listopada 24, 2017, 20:02:14 pm
Może nie miałeś aktualizacji dłuższy czas i teraz nie udaje się wyłączyć triggera, który nie istnieje (bo mogła go wprowadzać jakaś aktualizacja, której nie zrobiłeś po drodze)?
Tytuł: Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
Wiadomość wysłana przez: kubaru w Listopada 25, 2017, 08:26:19 am
na tym komputerze  aktualizowanym zawsze natychmiast nie odtworzyło indexu prod(uktu).  Dlatego zgłasza błedy w czasie pracy.  Na innych komputerach aktualizowanych w drugiej dobie wszystko jest OK.
Tytuł: Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
Wiadomość wysłana przez: bogdan_mr w Listopada 25, 2017, 21:15:36 pm
Może nie miałeś aktualizacji dłuższy czas i teraz nie udaje się wyłączyć triggera, który nie istnieje (bo mogła go wprowadzać jakaś aktualizacja, której nie zrobiłeś po drodze)?
Aktualizowałem z wersji 2017.02.5.5 z dnia 24.10.2017.
To chyba nie jest aż tak stara wersja.
Pozdrawiam,
Bogdan
Tytuł: Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Listopada 25, 2017, 23:57:40 pm
Nie jest stara ale po drodze była 2017.02.6.0 - i tutaj Kamsoft mógł wprowadzić trigger, który teraz dezaktywują i u Ciebie pokazuje się błąd, że nie da się tego zrobić bo on nie istnieje.
Tytuł: Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
Wiadomość wysłana przez: Qba w Listopada 28, 2017, 16:57:15 pm
czy to prawda ze od tej aktualizacji pps nie chodzi na windows xp ? ktoś to sprawdzał ?
Tytuł: Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
Wiadomość wysłana przez: PiotrSz w Listopada 28, 2017, 20:45:57 pm
czy to prawda ze od tej aktualizacji pps nie chodzi na windows xp ? ktoś to sprawdzał ?

A to by był niezły numer.. straciłbym kilka stanowisk których nie ma, jak wymienić (np w poradni kardio PPS chodzi na kompie na którym są programy do holtera i ekg a one na nowszych windowsach nie pójda.. :-/)

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
Wiadomość wysłana przez: bogdan_mr w Listopada 29, 2017, 13:44:01 pm
Postawiłem XP na VirtualBoxie, wrzuciłem testowo kopię PPSa, zaktualizowałem do najnowszej wersji (2017.03.0.1) i działa.
Pozdrawiam,
Bogdan
Tytuł: Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
Wiadomość wysłana przez: PiotrSz w Listopada 29, 2017, 14:06:01 pm
Postawiłem XP na VirtualBoxie, wrzuciłem testowo kopię PPSa, zaktualizowałem do najnowszej wersji (2017.03.0.1) i działa.
Pozdrawiam,
Bogdan

Uff.. :-)
Dzięki za poświęcenie!
Tytuł: Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
Wiadomość wysłana przez: marela w Stycznia 03, 2018, 11:00:58 am
Witam,

Na dwóch instancjach KS-PPS przy aktualizacji do tej wersji, podczas aktualizowania KS-ZSI wyrzuca mi błąd jak w załączniku  :(
Po odpowiedzi "Tak" idzie dalej, informuje że "Nie udało się załączyć wszystkich wyłączonych wcześniej wyzwalaczy", ale przechodzi do końca. Po zakończeniu aktualizacji i szybkich testach pozornie wszystko jest ok, ale ... ???
Czy ktoś ma to samo? Przejmować się tym błędem?

Pozdrawiam,
Bogdan
 
 

Ja miałam taki komunikat , też zrobiłąm aktualizację do końci wygladało ,że wszystko jest ok. Ale od tej pory nie mogę sobie poradzić z raportem statystycznym za miesiąc listopad. Robiłam go bardzo późno, 11 grudnia pobrałam zwrotkę i po wgraniu nie zmieniła mi statusu świadczeń. Wszystkie wiszą jako niewysłane. Nie mogę zrobić korekty, teraz raport za grudniowe świadczenia dołącza te listopadowe. Co dziwne- rozliczeniowy zrobił sie bez problemu, szablony prawidłowo wygenerowane. Był problem z wyjaśnianiem wszystkiego , bo to święta , urlopy i dodzwonienie się gdziekolwiek graniczyło z cudem. Kazali mi wgrać nowe aktualizacje , jeszcze raz wgrać raport. Dzisiaj jeszcze raz w NFZ zweryfikowali mi ten listopadowy raport i jest to samo. Już nie mam pomysłu
Tytuł: Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
Wiadomość wysłana przez: marela w Stycznia 03, 2018, 23:54:16 pm
Dostałam odpowiedź z Kamsoftu razem ze skryptem FixWalidatory
Cytuj
Załącznik z miała proszę zapisać na dysku, rozpakować i przekopiować do katalogu BAZA, tam gdzie został zainstalowany program, następnie uruchomić plik * bat.

Po wykonaniu skryptu należy zaktualizować bazę danych z katalogu SERW, przez czerwone ksinstal.exe.
Proszę - tylko się nie śmiejcie- jak pierwsze polecenie wiem i zrobiłam, ostatnie też wiem, to niestety uruchomenie pliku *bat jak na razie unieruchomiło mnie. Proszę- powiedzcie mi jak to zrobić i gdzie szukać tego pliku?
Tytuł: Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
Wiadomość wysłana przez: bogdan_mr w Stycznia 04, 2018, 10:32:46 am
W pliku FixWalidatory.zip powinny być dwa pliki - sql.bat oraz walidatory.sq
Pozdrawian,
Bogdan
Tytuł: Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
Wiadomość wysłana przez: marela w Stycznia 04, 2018, 10:53:45 am
W pliku FixWalidatory.zip powinny być dwa pliki - sql.bat oraz walidatory.sq
Pozdrawian,
Bogdan
No tak- są dwa. Tylko jeden to właśnie walidatory.sq a drugi sq plik wsadowy i dlatego spanikowałam. Dopiero teraz trochę ochłonęłam i dotarło do mnie,że to jest to. Dziękuję bardzo. Tobie udało się to naprawić? Zrobiłam aktualizację kolejnego świadczeniodawcy dzisiaj i mam te same komunikaty. W związku z tym mam pytanie- czy do każdego świadczeniodawcy muszę mieć osobne fixy z Kamsoftu czy tym jednym mogę załatwić wszystkich. Podawałam im numer licencji, czy to ma jakieś znaczenie przy naprawie innych instalacji. Mam ich czterech. W październiku leżałam w szpitalu i ominęłam dwie aktualizacje.

Tytuł: Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
Wiadomość wysłana przez: marela w Stycznia 04, 2018, 13:27:00 pm
Co ja teraz mam z tym zrobić? Czy coś tu muszę wpisywać/zmieniać. Nigdy tego nie robiłam i kompletnie nie wiem co dalej. A angielskiego nie znam.
Tytuł: Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Stycznia 04, 2018, 14:18:37 pm
naciśnij jakiś klawisz może coś się naprawi, ale widzę jakieś błędy
Tytuł: Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
Wiadomość wysłana przez: marela w Stycznia 04, 2018, 16:14:09 pm
Nacisnęłam, zrobiłam wszystko w/g instrukcji  i nic samo się nie poprawiło.  Dzwoniłam, kazali wgrać nową aktualizacje, która właśnie się pojawiła i zrobiłam wszystko tak samo i nadal nic.
Tytuł: Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Stycznia 04, 2018, 17:22:39 pm
Mam nadzieję że przed tym wszystkim zabezpieczyłeś bazę lub masz kopię zapasową. Poczekaj może ktoś się wypowie konstruktywnie. Ja bym zmienił nazwę katalogu KS na KS_zapas, zrobił nową instalację KS, zaktualizował i podmienił bazę.
Tytuł: Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
Wiadomość wysłana przez: bogdan_mr w Stycznia 04, 2018, 19:40:58 pm
Zgodnie z instrukcją z Kamsoftu którą cytowałaś "Po wykonaniu skryptu należy zaktualizować bazę danych z katalogu SERW, przez czerwone ksinstal.exe". U mnie było ok.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
Wiadomość wysłana przez: PiotrSz w Stycznia 04, 2018, 23:45:41 pm
Zgodnie z instrukcją z Kamsoftu którą cytowałaś "Po wykonaniu skryptu należy zaktualizować bazę danych z katalogu SERW, przez czerwone ksinstal.exe". U mnie było ok.

Skrypt dostałeś dedykowany z Kamsoftu czy to jakiś uniwersalny na tą okoliczność?

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
Wiadomość wysłana przez: marela w Stycznia 05, 2018, 00:27:27 am
Podawałam nr licencji, ale jak po powtórnym telefonie powiedziałam ,że mam kilku świadczeniodawców, powiedzieli ,że mogę go wgrać każdemu, nie muszę do nich pisać dla każdego osobno
Tytuł: Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
Wiadomość wysłana przez: marela w Stycznia 05, 2018, 00:31:48 am
Może się komuś przyda , może i ja na tym skorzystam bo już mnie trafia
Tytuł: Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
Wiadomość wysłana przez: marela w Stycznia 05, 2018, 13:22:13 pm
Zaraz będzie kolejna aktualizacja  - coś się bardziej posypało
Tytuł: Odp: 2017.03.0.0 (23 listopada 2017) - akt. bazy danych
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Stycznia 05, 2018, 13:38:45 pm
Już jest - tylko nie za wiele poprawia.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]