Wywala liczne błędy na nowej jak i na starej karcie realizacji wizyty. Zwłaszcza przy próbie dodania produktu. w module POZ błąd na starcie.
Może nie miałeś aktualizacji dłuższy czas i teraz nie udaje się wyłączyć triggera, który nie istnieje (bo mogła go wprowadzać jakaś aktualizacja, której nie zrobiłeś po drodze)?Aktualizowałem z wersji 2017.02.5.5 z dnia 24.10.2017.
czy to prawda ze od tej aktualizacji pps nie chodzi na windows xp ? ktoś to sprawdzał ?
Postawiłem XP na VirtualBoxie, wrzuciłem testowo kopię PPSa, zaktualizowałem do najnowszej wersji (2017.03.0.1) i działa.
Pozdrawiam,
Bogdan
Witam,Ja miałam taki komunikat , też zrobiłąm aktualizację do końci wygladało ,że wszystko jest ok. Ale od tej pory nie mogę sobie poradzić z raportem statystycznym za miesiąc listopad. Robiłam go bardzo późno, 11 grudnia pobrałam zwrotkę i po wgraniu nie zmieniła mi statusu świadczeń. Wszystkie wiszą jako niewysłane. Nie mogę zrobić korekty, teraz raport za grudniowe świadczenia dołącza te listopadowe. Co dziwne- rozliczeniowy zrobił sie bez problemu, szablony prawidłowo wygenerowane. Był problem z wyjaśnianiem wszystkiego , bo to święta , urlopy i dodzwonienie się gdziekolwiek graniczyło z cudem. Kazali mi wgrać nowe aktualizacje , jeszcze raz wgrać raport. Dzisiaj jeszcze raz w NFZ zweryfikowali mi ten listopadowy raport i jest to samo. Już nie mam pomysłu
Na dwóch instancjach KS-PPS przy aktualizacji do tej wersji, podczas aktualizowania KS-ZSI wyrzuca mi błąd jak w załączniku :(
Po odpowiedzi "Tak" idzie dalej, informuje że "Nie udało się załączyć wszystkich wyłączonych wcześniej wyzwalaczy", ale przechodzi do końca. Po zakończeniu aktualizacji i szybkich testach pozornie wszystko jest ok, ale ... ???
Czy ktoś ma to samo? Przejmować się tym błędem?
Pozdrawiam,
Bogdan
Załącznik z miała proszę zapisać na dysku, rozpakować i przekopiować do katalogu BAZA, tam gdzie został zainstalowany program, następnie uruchomić plik * bat.Proszę - tylko się nie śmiejcie- jak pierwsze polecenie wiem i zrobiłam, ostatnie też wiem, to niestety uruchomenie pliku *bat jak na razie unieruchomiło mnie. Proszę- powiedzcie mi jak to zrobić i gdzie szukać tego pliku?
Po wykonaniu skryptu należy zaktualizować bazę danych z katalogu SERW, przez czerwone ksinstal.exe.
W pliku FixWalidatory.zip powinny być dwa pliki - sql.bat oraz walidatory.sqNo tak- są dwa. Tylko jeden to właśnie walidatory.sq a drugi sq plik wsadowy i dlatego spanikowałam. Dopiero teraz trochę ochłonęłam i dotarło do mnie,że to jest to. Dziękuję bardzo. Tobie udało się to naprawić? Zrobiłam aktualizację kolejnego świadczeniodawcy dzisiaj i mam te same komunikaty. W związku z tym mam pytanie- czy do każdego świadczeniodawcy muszę mieć osobne fixy z Kamsoftu czy tym jednym mogę załatwić wszystkich. Podawałam im numer licencji, czy to ma jakieś znaczenie przy naprawie innych instalacji. Mam ich czterech. W październiku leżałam w szpitalu i ominęłam dwie aktualizacje.
Pozdrawian,
Bogdan
Zgodnie z instrukcją z Kamsoftu którą cytowałaś "Po wykonaniu skryptu należy zaktualizować bazę danych z katalogu SERW, przez czerwone ksinstal.exe". U mnie było ok.