Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Pozostałe problemy => Problemy ogólne => Wątek zaczęty przez: Qba w Sierpnia 10, 2017, 10:52:45 am

Tytuł: Problemy po aktualizacji
Wiadomość wysłana przez: Qba w Sierpnia 10, 2017, 10:52:45 am
Cześć. Dzisiaj po aktualizacji pps-a do najnowszej wersji tj. 2017.02.3.1 przy wprowadzaniu procedury onkologicznej wyskakuje mi błąd (w załączeniu zrzut ekranu), wie ktoś co to może być ?

ps. dzieje się to tylko na umowie onkologicznej pozostałe umowy wchodzą bez problemu

teraz sprawdziłem czy takie jajca się dzieją jak sprobuje wpisać procedure onkologiczną za miesiąc np czerwiec i miesiąc czerwiec chodzi bez problemów.

może jest coś walnięte w umx-ie że od lipca ten błąd wyskakuje
Tytuł: Odp: Problemy po aktualizacji
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Sierpnia 10, 2017, 15:09:04 pm
Zgłoś do kamsoftu - błąd programistyczny w zapytaniu zapewne to jest. Albo sprawdź aktualizacje - może już wypuścili coś nowszego.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]