Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-PPS => Wątek zaczęty przez: artols w Stycznia 18, 2017, 09:14:46 am

Tytuł: Brak połączenia z bazą Serwuś w KS-PPS
Wiadomość wysłana przez: artols w Stycznia 18, 2017, 09:14:46 am
Dzień dobry.
Nie mogę połączyć się w KS-PPS z bazą Serwuś w celu importu potwierdzeń ubezpieczenia pacjentów. Program jest w najnowszej wersji, licencja obejmuje import (zresztą próbowałem wgrać ją jeszcze raz ). Ustawienia konta Serwuś poprawne. Do Serwusia można bez problemu zalogować się poza KS-PPS. Wcześniej nie było takich problemów. Czy ktoś z forumowiczów ma jakiś pomysł?
Tytuł: Odp: Brak połączenia z bazą Serwuś w KS-PPS
Wiadomość wysłana przez: frodo w Stycznia 18, 2017, 12:22:04 pm
Mam to samo ale zdaje się skończyła  mi  licencja na Serwusia

edycja:
już mi działa
Tytuł: Odp: Brak połączenia z bazą Serwuś w KS-PPS
Wiadomość wysłana przez: artols w Stycznia 18, 2017, 12:35:44 pm
U mnie też zaczęło "samo" działać. Widać pisanie na forum ma magiczną moc  ;D
Tytuł: Odp: Brak połączenia z bazą Serwuś w KS-PPS
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Stycznia 18, 2017, 14:54:45 pm
Taki zbieg okoliczności sugeruje, że problem mógł być po stronie Serwusia raczej, nie po stronie aplikacji klienckich.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]