Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-PPS => Wątek zaczęty przez: michas100 w Stycznia 06, 2017, 12:16:16 pm

Tytuł: [Rozw.]Brak produktów pakietów ciążowych AOS 2017
Wiadomość wysłana przez: michas100 w Stycznia 06, 2017, 12:16:16 pm
Witam serdecznie czy może ktoś już przekopał sie i ma umowę na AOS w której sa pakiety ciążowe, a program KSPPS po imporcie umowy przy wpisywaniu świadczeń nie umożliwia wpisania (nie ma wyboru pakietu ciążowego) Z góry dziękuję za pomoc. Michał
Tytuł: Odp: Brak produktów pakietów ciążowych AOS 2017
Wiadomość wysłana przez: haxon w Stycznia 10, 2017, 09:26:09 am
Może jest wybrane złe miejsce wykonania, podczas rejestracji? Każdy pakiet ma swoje miejsce wykonania. Być może ten zakres ma osobne miejsce.
Tytuł: Odp: Brak produktów pakietów ciążowych AOS 2017
Wiadomość wysłana przez: Danek w Stycznia 10, 2017, 09:54:51 am
Po wpisaniu procedur przechodzisz do dod.produkt i tam, nad miejscem numer umowy zaznacz wg świadczenia ( a nie wg pozycji rozliczeniowej), wtedy pokażą się pozostałe pakiety
Tytuł: Odp: Brak produktów pakietów ciążowych AOS 2017
Wiadomość wysłana przez: michas100 w Stycznia 10, 2017, 16:57:02 pm
Witam macie racje trzeba kliknąć i wtedy sie pojawiają pozostałe opcje :-), bardzo serdecznie dziękuję.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 11.

[Pokaż zapytania]