Nie trzeba zgłaszać zmian do umowy bo nic w aktualnej umowie się nie zmieniło. Ewentualnie w nowej umowie na 2017 rok sprawdzić czy wszystko jest ok.
Wniosek w sprawie rachunku bankowego na pewno będzie do zrobienia.
Nie trzeba zgłaszać zmian do umowy bo nic w aktualnej umowie się nie zmieniło. Ewentualnie w nowej umowie na 2017 rok sprawdzić czy wszystko jest ok.
Wniosek w sprawie rachunku bankowego na pewno będzie do zrobienia.
Ważne!!!
W przypadku gdy numer konta bankowego na rok 2017 nie ulega zmianie, nie należy generować wniosku w sprawie rachunku bankowego w formie elektronicznej i papierowej.
W przypadku zmiany numeru konta bankowego na rok 2017 należy złożyć wniosek w wersji elektronicznej i papierowej (utworzenie wniosku w SZOI: Umowy ? Konta bankowe ? Wnioski ? rodzaj wniosku: w ramach przyszłej umowy, rok: 2017, typ umowy: wybrać z listy odpowiedni typ umowy, następnie należy uzupełnić informacje o właścicielu konta bankowego). Wydruk wniosku powinien zawierać kod kreskowy i być podpisany przez osobę posiadającą uprawnienia do reprezentowania Świadczeniodawcy. Dla każdego typu umowy należy złożyć odrębny wniosek o konto bankowe.
Z tego co pamiętam zgłoszenie zmian do umowy wysyłało się nie zależnie od tego czy coś uległo zmianie czy nie (jeśli nie to wtedy tylko zmieniało się końcowe daty obowiązywania poszczególnych pozycji).Możliwe, że coś mi się pomyliło.Takie zgłoszenie było tylko raz, jak zrobili przekodowanie specjalności personelu.