Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Pozostałe problemy => Problemy ogólne => Wątek zaczęty przez: IWONAAA w Listopada 13, 2016, 16:54:37 pm

Tytuł: Zmiana personelu
Wiadomość wysłana przez: IWONAAA w Listopada 13, 2016, 16:54:37 pm
Witam,
pewnie był ten temat już niejednokrotnie ,ale nie mogę znaleźć,jeśli ktoś mógłby pomoc z góry wielkie dzięki. Chodzi o zatrudniony personel.Zmieniła się asystentka w gabinecie stomatol. w jakiej kolejności na SZOI zmienić .Najpierw zwolnić poprzedni i zatrudnić nowy czy odwrotnie?
Tytuł: Odp: Zmiana personelu
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Listopada 13, 2016, 17:18:49 pm
Zamykasz harmonogram i zatrudnienie odchodzącej asystentki (Pamiętaj nie usuwasz). Potem dodajesz nową asystentkę, dodajesz zatrudnienie i dodajesz harmonogram
Tytuł: Odp: Zmiana personelu
Wiadomość wysłana przez: IWONAAA w Listopada 13, 2016, 17:23:14 pm
DZIĘKUJĘ BARDZO!
Tytuł: Odp: Zmiana personelu
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Listopada 13, 2016, 17:34:57 pm
Nie zapomnij potem dodać zgłoszenia zmiany do umowy
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]