Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-SOMED => Wątek zaczęty przez: Janus w Września 04, 2016, 21:59:17 pm

Tytuł: Problem z komunikatem deklaracji POZ (wrzesień) ostrzeżenia w komunikacie
Wiadomość wysłana przez: Janus w Września 04, 2016, 21:59:17 pm
Witam,
Problem wygląda następująco:

Somed generuje Komunikat deklaracji POZ (wrzesień) z ostrzeżeniami dla zakresu LR (lekarz rodzinny)
Zakres dotyczący pielęgniarki generuje się prawidłowo.

[img]Treść komunikatu brzmi tak: " Raport został wygenerowany. Niektóre deklaracje nie zostały dopasowane do punktów umowy. Może to świadczyć o nieprawidłowym ustawieniu pozycji  umowy (punktów i./lub usług) lub niepoprawnym parametrach deklaracji. Czy pokazać listę usług z umowy wziętych do dopasowywania deklaracji do pozycji umowy? "

Klikam przycisk Tak by pokazał pozycje umowy. Wszystkie dotyczą LR.
Efekt generowania raportu jest taki, że w zakładce "Podsumowanie" widoczne są tylko usługi dotyczące pielęgniarki.
Pozycja LR cena 0, ilość 0.

Po kliknięciu przycisku F8 Błędy pojawiają się ostrzeżenia. Niżej są zrzuty ekrany (zamazałem dane pacjentów)

https://zapodaj.net/6d88c8be91e7b.jpg.html
https://zapodaj.net/619ca8204e893.jpg.html

Proszę o pomoc jak rozwiązać ten problem i co może być przyczyną tych ostrzeżeń?

W zakładce Umowy po wejściu w umowę/popraw/ustaw znaczniki tu wybieram pozycje domyślnie zaznaczone (Ustawienie przedziałów wiekowych, Ustawienie rozszerzenia rodzaju deklaracji, Ustawienie rodzaju raportu)
Wykonałem ustawienie znaczników ale nie przyniosło to skutku.





Tytuł: Odp: Problem z komunikatem deklaracji POZ (wrzesień) ostrzeżenia w komunikacie
Wiadomość wysłana przez: maciejj w Września 04, 2016, 22:59:50 pm
rozwiązanie 1 zalecane - zaktualizuj SOMEDa, był błąd i źle ustawiał przedziały wiekowe (0-999 na przedziałach, które weszły od września) w umowie NFZ
rozwiązanie 2  - ustaw ręcznie przedziały wiekowe w umowie.
Tytuł: Odp: Problem z komunikatem deklaracji POZ (wrzesień) ostrzeżenia w komunikacie
Wiadomość wysłana przez: tom-kom.pl w Września 05, 2016, 10:13:38 am
rozwiązanie 1 zalecane - zaktualizuj SOMEDa, był błąd i źle ustawiał przedziały wiekowe (0-999 na przedziałach, które weszły od września) w umowie NFZ
rozwiązanie 2  - ustaw ręcznie przedziały wiekowe w umowie.

Witam.
U mnie pomogła opcja 1 - aktualizacja.
Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Problem z komunikatem deklaracji POZ (wrzesień) ostrzeżenia w komunikacie
Wiadomość wysłana przez: Janus w Września 05, 2016, 13:07:43 pm
Dziękuję za odpowiedzi.
Jeśli chodzi o ręczne ustawienie przedziałów wiekowych rozumiem, że da się to zrobić w zakładce Umowy/umowa/popraw...itd
Proszę o potwierdzenie czy idę właściwym tropem ;-)
Tytuł: Odp: Problem z komunikatem deklaracji POZ (wrzesień) ostrzeżenia w komunikacie
Wiadomość wysłana przez: maciejj w Września 05, 2016, 13:42:59 pm
Tak, ale musisz poprawić każdy miesiąc począwszy od września. Prościej będzie zaktualizować Someda do najnowszej wersji.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]