Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => Aktualizacje programu KS-PPS => Wątek zaczęty przez: j00ls w Sierpnia 31, 2016, 15:23:51 pm

Tytuł: 2016.02.1.0 z dnia 2016-08-31
Wiadomość wysłana przez: j00ls w Sierpnia 31, 2016, 15:23:51 pm
Uwaga: Nie można wykonać w czasie pracy systemu

Kateg.: WSZYSTKIE 
Opis: Umożliwiono wystawienie recept na bezpłatne leki dla seniorów 75+. System automatycznie uzupełni znacznik seniora na recepcie w przypadku spełnienia nastepujących warunków:
 * pacjent ma ukończone 75 lat w dniu wystawienia recepty;
 * pacjent ma aktywną deklarację do lekarza POZ w ramach jednostki;
 * na recepcie znajduje się przynajmniej jeden bezpłatny i refundowany (R/30%/50%) lek dla seniorów 75+;
 * pracownik medyczny ma ustawiony znacznik uprawniony do wystawiania recept dla seniorów 75+

Dla lekarzy i pielęgniarek POZ, do których istnieją aktywne deklaracje znacznik uprawniony do wystawiania recept dla seniorów 75+ zostanie automatycznie ustawiony po wykonaniu aktualizacji systemu.
Do weryfikacji czy dany lek jest bezpłatny dla seniora konieczna jest aktualizacja bazy BLOZ
Opis funkcjonalności został opisany w biuletynie informacyjnym.
 
2.  Kateg.: Rozliczenia
Menu: Kontrakty->Rachunki refundacyjne
Opis: Umożliwiono wydruk przyczyny korekty na rachunkach wystawionych ręcznie.
 
3.  Kateg.: Rozliczenia 
Opis: Podczas importu świadczeń ambulatoryjnych z pliku uwzględniono opcję KOL_IL_DNI_DATW_DATP dotyczącą automatycznego skreślania pacjentów z listy oczekujących.
 
4.  Kateg.: Rozliczenia 
Menu: Kontrakty->Szablony rachunków
Opis: Umożliwiono określenie daty płatności podczas wystawiania rachunku z szablonu.
 
Tytuł: Odp: 2016.02.1.0 z dnia 2016-08-31
Wiadomość wysłana przez: Michał w Sierpnia 31, 2016, 16:24:30 pm
to ja poproszę tych odważnych, którzy zaktualizowali ppsa o informacje czy "wszystko" (zwłaszcza w POZ) jest ok z tą aktualizacją. :)
Tytuł: Odp: 2016.02.1.0 z dnia 2016-08-31
Wiadomość wysłana przez: LucynaBy w Sierpnia 31, 2016, 18:39:03 pm
U mnie padło wszystko .
W terminarzu nie moge wybrac pracownika, nie moge zaczytać bazy danych sprzed kilku godzin.
Dramat
Tylko dlatego aktualizowałam , że wchodzi to 75plus
Klęska
Nawet nie wiem jak za to sie zabrać.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.0 z dnia 2016-08-31
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Sierpnia 31, 2016, 21:18:28 pm
U mnie aktualizacja przeszła ok na trzech instalacjach. Co do tego czy wszystko działa, to się okaże, nie da się wszystkiego sprawdzić od razu po aktualizacji, ale terminarz/rejestracja pacjenta działa ok.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.0 z dnia 2016-08-31
Wiadomość wysłana przez: Tomek R w Sierpnia 31, 2016, 22:21:55 pm
U mnie również bez problemu - aktualizacja pps + bloz i recepty dla seniora gotowe.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.0 z dnia 2016-08-31
Wiadomość wysłana przez: mpi w Sierpnia 31, 2016, 23:56:35 pm
U mnie też wygląda, że ok. No ale jutro podczas pracy się okaże :)

EDIT: chyba jest jakiś byk przy kopiowaniu recept. 73 latkowi ustawia Seniora i nie mozna tego odznaczyć. Pomaga jedynie np. zmiana daty i jej przywrócenie, albo uprawnień.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.0 z dnia 2016-08-31
Wiadomość wysłana przez: j00ls w Września 01, 2016, 10:25:13 am
U mnie cyrki od rana, S na antykoncepcje dla 30 latki ..., S dla 63 latki, dla 94 letniej kobity juz nie...
Tytuł: Odp: 2016.02.1.0 z dnia 2016-08-31
Wiadomość wysłana przez: mpi w Września 01, 2016, 10:46:20 am
A przy dodawaniu nowej recepty czy przy kopiowaniu istniejącej?

Bo przy dodawaniu u mnie chyba jest ok - co prawda miałem telefony gdyż lekarzy myli zielony "ptaszek" 75+ przy leku, ale i tak recepta drukuje się ok. Jedynie podczas kopiowania robią się cuda
Tytuł: Odp: 2016.02.1.0 z dnia 2016-08-31
Wiadomość wysłana przez: j00ls w Września 01, 2016, 12:53:31 pm
Tak, potwierdzam - przy kopiowaniu babol.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.0 z dnia 2016-08-31
Wiadomość wysłana przez: mpi w Września 01, 2016, 13:36:32 pm
Ale podobno co jakiś czas zdarzy się byk również przy dodawaniu. Niestety nie mam więcej danych żeby jakiś wspólny element znaleźć jeśli chodzi o dodawanie recept
Tytuł: Odp: 2016.02.1.0 z dnia 2016-08-31
Wiadomość wysłana przez: j00ls w Września 01, 2016, 14:28:55 pm
Też czekam na twardy dowód, na razie tylko słyszę od lekarzy, że się trafia. Ale po głębszym zastanowieniu, nie pada żaden konkret, wiec nie ma się czego zaczepić ;)
Tytuł: Odp: 2016.02.1.0 z dnia 2016-08-31
Wiadomość wysłana przez: mpi w Września 01, 2016, 16:46:30 pm
A po zgłoszeniu na kspps@kamsoft.pl po całym dniu czekania otrzymałem zwrotkę, że proszą o numer licencji lub NIP.

K***a mać! rozumiem, żebym pytał jak coś zrobić w programie - wtedy wysyłam nr licencji. Nie dość że działam jak tester i przesyłam im szczegółowo rozpisany błąd programu wraz ze screenem na którym celowo nie zamazałem danych przychodni to dla nich najważniejszy jest numer licencji.

Chyba logiczne, że jak bym miał nieaktualną licencję to i tej wersji bym nie miał zainstalowanej...

Pie****ę. Nie wysyłam. Moi lekarze wiedzą jak sobie tymczasowo z tym radzić. A jak dla Kamsoftu ważniejsze jest sprawdzenie jednej licencji niż poprawa bubla dla tysięcy klientów to ich sprawa.

Ewentualnie napiszę do MJ moje uwagi...


I zaczynam chyba polecać drEryka bo tam przynajmniej w pierwszym zdaniu nie pytają o licencję. Właściwie to wcale nie pytają - chyba że mnie już zapamiętali i dlatego... ;)
Tytuł: Odp: 2016.02.1.0 z dnia 2016-08-31
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Września 01, 2016, 20:04:02 pm
Nie pytali mnie nigdy od roku
Tytuł: Odp: 2016.02.1.0 z dnia 2016-08-31
Wiadomość wysłana przez: mpi w Września 01, 2016, 20:43:08 pm
A mnie spytali z jakiś rok temu. Od tamtej pory jak zadaję jakieś pytanie (czasami się zdarza) to już dla spokoju ten numer podaję.

Dziś miałem urwanie głowy, nie chciało mi się logować do przychodni, przeszkadzać komuś żeby sprawdzić nr licencji, tym bardziej że nie wysłałem zapytania tylko zgłoszenie błędu. No ale takiej odpowiedzi się nie spodziewałem...
Tytuł: Odp: 2016.02.1.0 z dnia 2016-08-31
Wiadomość wysłana przez: Michał w Września 02, 2016, 12:56:51 pm
Ja na szczęście obsługuję jedną przychodnię i korzystam z maila służbowego i każdy mail jest opatrzony z automatu odpowiednią stopką firmową, w której oczywiście nie ma numeru licencji PPS'a, ale od pewnego czasu kamsoft sam do tematu odpowiedzi dodaje numer mojej licencji.
Tytuł: Odp: 2016.02.1.0 z dnia 2016-08-31
Wiadomość wysłana przez: ted w Września 03, 2016, 22:55:26 pm
Te panie co tam siedzą przy telefonie czy w infolinii to robią wrażenie jakby na niczym się nie znały i na dodatek każdego starają się spławić. Ostatnio zgłaszałem błąd z synchronizacją odpłatności leków. Powiedziała że za kilka dni będzie poprawione. Okazało się że poprawka już była dostępna. Kiedyś poprosiłem o podesłanie pliku do kontroli i naprawy bazy. Po kilku godzinach czekania oznajmiono że muszę czekać bo mają dużo pracy. Wysłanie takiego maila to kilka sekund i klient z głowy. Zero organizacji pracy
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]