Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-PPS => Wątek zaczęty przez: artstom w Czerwca 04, 2016, 15:46:24 pm

Tytuł: Blob not found
Wiadomość wysłana przez: artstom w Czerwca 04, 2016, 15:46:24 pm
pojawia się problem prze uruchamianiu programu i po naciśnięciu ok znika i można pracować chociaż jest to denerwujące. Spotkał się ktoś z tym ?
Tytuł: Odp: Blob not found
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Czerwca 05, 2016, 10:01:39 am
Spróbuj (jak jeszcze tego nie robiłeś) puścić z katalogu serw w PPSie ksinstall - wymuszenie ponownej aktualizacji bazy - może pomoże. Jak nie to pewnie trzeba by sprawdzić bazę pod kątem błędów - było to gdzieś na forum opisane. Jak były problem to kontakt na priv.
Czasem uszkodzenie bazy może objawiać się w momencie dostępu do danej tabeli/bloku bazy, a dalej może działać ok. Nie zmienia to faktu, że może postępować dalej.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]