Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Rozliczenia świadczeń => POZ => Wątek zaczęty przez: BARON_MP w Maja 05, 2016, 14:58:02 pm

Tytuł: W PAŃSTWA UMOWIE NA ROK 2016 WYKRYTO BRAK ZAKONTRAKTOWANEGO (AKTUALNEGO) POTENCJ
Wiadomość wysłana przez: BARON_MP w Maja 05, 2016, 14:58:02 pm
Czy ktoś z państwa miał poniższy komunikat, umowa dot. indywidualnej praktyki pielęgniarki środowiskowo rodzinnej. Jak sobie z tym poradzić??? Proszę o pomoc:(

Brak ZAKONTRAKTOWANEGO potencjału w umowie do 10.05.2016 roku będzie skutkować blokadą możliwości sprawozdania i rozliczenia świadczeń (wykaz umów, których dotyczy problem w załączeniu)
W trakcie analizy nie były brane pod uwagę zgłoszenia zmiany do umowy jeszcze nie ocenione oraz aneksy z potencjałem ocenionym, które nie zostały podpisane (zatwierdzone w systemie)
W związku z faktem, iż realizacja świadczeń może odbywać się tylko i wyłącznie w sytuacji spełnienia wymogów przez personel znajdujący się w umowie, od dnia 11.05.2016 r. rozliczanie świadczeń zostanie zablokowane do czasu usunięcia uchybień. (Blokada całkowita I i II fazy)
Prosimy o natychmiastowe uzupełnienie braków.  W sytuacji posiadania aneksów z powyższymi zmianami prosimy o niezwłoczne ich dostarczenie do OW NFZ.
Jednocześnie przypominam, iż stosownie do §6.2 OWU. Zmiany w harmonogramie dotyczące osób, o których mowa w ust. 1, wymagają zgłoszenia dyrektorowi oddziału wojewódzkiego Funduszu najpóźniej w dniu poprzedzającym ich powstanie albo, w przypadkach losowych, niezwłocznie po zaistnieniu zdarzenia.( Dz.U. 2015.1400) Zapis ten oznacza, że korekt np. harmonogramów nie należy dokonywać wstecz.
Aby sprawdzić stan faktyczny personelu/potencjału w umowie należy utworzyć na SZOI  zgłoszenie zmian do umowy i sprawdzić czy w każdej pozycji czy jest poprawnie zgłoszony personel oraz sprzęt zgodny z warunkami umów w danym zakresie (UMOWY-> ZGŁOSZENIE ZMIAN DO UMOWY)
Tytuł: Odp: W PAŃSTWA UMOWIE NA ROK 2016 WYKRYTO BRAK ZAKONTRAKTOWANEGO (AKTUALNEGO) POTENCJ
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Maja 05, 2016, 19:07:47 pm
Czytałaś co napisali? Może czekasz, że ktoś to za Ciebie zrobi. Co trzeba zrobić to przecież napisali
Tytuł: Odp: W PAŃSTWA UMOWIE NA ROK 2016 WYKRYTO BRAK ZAKONTRAKTOWANEGO (AKTUALNEGO) POTENCJ
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Maja 05, 2016, 20:26:13 pm
Czytałaś co napisali? Może czekasz, że ktoś to za Ciebie zrobi. Co trzeba zrobić to przecież napisali
Przepraszam, że tak napisałem ale może się wysil i zadaj konkretne pytanie.
Tytuł: Odp: W PAŃSTWA UMOWIE NA ROK 2016 WYKRYTO BRAK ZAKONTRAKTOWANEGO (AKTUALNEGO) POTENCJ
Wiadomość wysłana przez: C.M. Legionów w Lęborku w Maja 06, 2016, 06:50:24 am
Miałem sytuację bardzo podobną ostatnio w AOS.
Mianowicie w ostatnim czasie w Portalu Świadczeniodawcy wyrzuciło świadczenia jako błędne i wygenerowało korekty poparte następującą treścią błędu "Dzień tygodnia udzielonego świadczenia niezgodny z zakontraktowanym harmonogramem komórki". Nastąpiło to w wyniku błędu technicznego podczas aneksowania umowy z 2015 na 2016.
Rozwiązaniem było podzielenie okresu czasu harmonogramu personelu pracującego w danym dniu oraz dostępności poradni i przekazania aneksem do NFZ. Po zaakceptowaniu aneksu (1-2 dni roboczych) ustawiłem świadczenia do ponownej wysyłki i wszystko powróciło do normy.
Tytuł: Odp: W PAŃSTWA UMOWIE NA ROK 2016 WYKRYTO BRAK ZAKONTRAKTOWANEGO (AKTUALNEGO) POTENCJ
Wiadomość wysłana przez: PiotrSz w Maja 06, 2016, 08:18:38 am
Miałem sytuację bardzo podobną ostatnio w AOS.
Mianowicie w ostatnim czasie w Portalu Świadczeniodawcy wyrzuciło świadczenia jako błędne i wygenerowało korekty poparte następującą treścią błędu "Dzień tygodnia udzielonego świadczenia niezgodny z zakontraktowanym harmonogramem komórki". Nastąpiło to w wyniku błędu technicznego podczas aneksowania umowy z 2015 na 2016.
Rozwiązaniem było podzielenie okresu czasu harmonogramu personelu pracującego w danym dniu oraz dostępności poradni i przekazania aneksem do NFZ. Po zaakceptowaniu aneksu (1-2 dni roboczych) ustawiłem świadczenia do ponownej wysyłki i wszystko powróciło do normy.

U mnie w marcu w umowie STM się okazało, że od stycznia nie mamy w umowie naszego głównego dentysty.. zaginął przy automagicznym kopiowaniu umowy na nowy rok przez NFZ.. burdel tam mają!

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: W PAŃSTWA UMOWIE NA ROK 2016 WYKRYTO BRAK ZAKONTRAKTOWANEGO (AKTUALNEGO) POTENCJ
Wiadomość wysłana przez: mpi w Maja 06, 2016, 13:12:10 pm
Ja w styczniu jak sprawdzałem wszystkie przychodnie to chyba w 2 mi brakowało personelu.
W obydwu przypadkach winą było to, że w czasie kopiowania umów na nowy rok moje zgłoszenia zmian do umowy były negatywnie zweryfikowane.

Tam gdzie nie było żadnych zmian, lub były i pozytywnie zweryfikowane nie zginął mi żaden lekarz/pielęgniarka/położna.


No... ale czasy się zmieniają, NFZ też idzie z tymi zmianami w parze i już nie można olewać negatywnie zweryfikowanych zgłoszeń zmiany do umowy :) W przyszłym roku pewnie nikomu nic nie zginie w umowie :)
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]