Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-SOMED => Wątek zaczęty przez: moniazaba w Kwietnia 08, 2016, 15:37:18 pm

Tytuł: Komunikat w kolejce.
Wiadomość wysłana przez: moniazaba w Kwietnia 08, 2016, 15:37:18 pm
Witam,
Chciałabym zrobić raport kolejki za marzec w KS-Somed i pojawia się komunikat: Zostały znalezione nieodrzucone i niewykonane rezerwacje w wybranym miesiącu rozliczeniowym. ...... Gdzie mam sprawdzić czy są pacjenci w kolejce na marzec ?
Dodam tylko, że nie znam tego programu i robię to pierwszy raz. POMOCY !
Tytuł: Odp: Komunikat w kolejce.
Wiadomość wysłana przez: maciejj w Kwietnia 08, 2016, 18:20:44 pm
Czytając komunikat do końca zauważysz pytanie "czy przerwać generowanie i odrzucić pacjentów po terminie" - jeśli dasz TAK, to będzie lista pacjentów nie skreślonych i możliwość ich usunięcia.
Tytuł: Odp: Komunikat w kolejce.
Wiadomość wysłana przez: moniazaba w Kwietnia 11, 2016, 14:28:48 pm
Bardzo dziękuję. Najgorsze jest to, iż wyświetlili się pacjenci którzy mają wpisane zabiegi :-(
Tytuł: Odp: Komunikat w kolejce.
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Kwietnia 11, 2016, 15:25:24 pm
Najprawdopodobniej nie zostali wykonani z listy tylko poprzez dodanie "z palca" - Somed nie wiąże wtedy wykonania z rezerwacją z Terminarza.
Tytuł: Odp: Komunikat w kolejce.
Wiadomość wysłana przez: moniazaba w Kwietnia 11, 2016, 18:58:55 pm
Jak wobec tego wpisywać wizyty (zabiegi), aby znikały pozycje z kolejki ?
Tytuł: Odp: Komunikat w kolejce.
Wiadomość wysłana przez: neelix w Kwietnia 11, 2016, 19:07:00 pm
W zleceniach poprzez F5 - "Wybierz z listy".
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]