Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Pozostała sprawozdawczość w formacie otwartym => Kolejki oczekujących => Wątek zaczęty przez: Zdrowy w Lutego 12, 2016, 12:47:21 pm

Tytuł: Poprawa błędu w KOLCE
Wiadomość wysłana przez: Zdrowy w Lutego 12, 2016, 12:47:21 pm
Czy można w jakiś sposób poprawić błędne potwierdzenie w KOLCE? Pacjent został omyłkowo wykreślony jako wykonanie zamiast rezygnacji.
Tytuł: Odp: Poprawa błędu w KOLCE
Wiadomość wysłana przez: PiotrSz w Lutego 16, 2016, 18:08:06 pm
Jeżeli wysyłasz dane z PPSa do KOLCE to spróbuj w PPSie jeszcze raz usunąć ten wpis w kolejce i dać poprawny powód usunięcia, moooże zadziała..

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Poprawa błędu w KOLCE
Wiadomość wysłana przez: mlutek w Lutego 16, 2016, 18:40:42 pm
Witaj,
Niestety po skreśleniu pacjenta nie mozna juz nic modyfikować w AP Kolce.
Z tego co słyszałem, należy napisać do NFZ do osoby zajmującej sie kolejkami oczekujących o przywrócenie rekordu tej osoby.
następnie dział informatyczny przywraca taki rekord i wtedy można dokonać skreślenia z prawidłową data.
zadzwoń do NFZ do osob co sie zajmują kolejkami oczekujacych i niech Ci podpowiedzą co masz zrobic.
Mi sie wydaje ze udziela Ci powyzszej informacji, przynajmniej tak jest w oddziale Mazowieckim
Pozdrawiam

Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]