Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-PPS => Wątek zaczęty przez: ded w Lutego 08, 2016, 11:28:14 am

Tytuł: Użytkownik nie może weryfikować pacjentów, samoczynna zmiana uprawnień?
Wiadomość wysłana przez: ded w Lutego 08, 2016, 11:28:14 am
Z PPS korzystamy na dwóch stanowiskach. Ostatnio pracownik zgłosił, że nie może weryfikować pacjentów- brak jest nawet tego żółtego paska na górze i nie wyskakuje okno weryfikacji. Na drugim stanowisku działało ok. Po zalogowaniu na profil koleżanki okazuje się, że można weryfikować, także podejrzewam coś z uprawnieniami. Zalogowałem się na admina i porównałem uprawnienia- wszystko identycznie, obydwa loginy przypisane do grupy Operator (Z).

W systemie nikt nie grzebał, problem zgłoszony w czwartek, więc pewnie powstał po aktualizacji. Macie pomysł co to może być bo do kamsoftu nie idzie się od rana dodzwonić.
Tytuł: Odp: Użytkownik nie może weryfikować pacjentów, samoczynna zmiana uprawnień?
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Lutego 08, 2016, 11:54:26 am
Nie idzie się dodzwonić, bo pewnie aktualizacja taka wypasiona była i nie odbierają telefonów wcale.
U mnie natomiast znika najprawdpodobniej powiązanie pacjenta do NFZtu na karcie chyba podczas sprawdzania eWUSia, ale mam to niesprawdzone. Lekarz zgłosił Pani w przychodni ( i raczej mogę jej wierzyć, że to co powie to prawda) w zeszłym tygodniu, że na recepcie się podpina NFZ 01. Pani poprawiła kartę pacjenta - dopisała odpowiedni NFZ, a dziś sytuacja się powtórzyła. Dodatkowo jak chcę otworzyć rezerwację dla tego pacjenta to mam błąd, że nie można załadować danych do pola Combo - pewnie chodzi tutaj o to powiązanie.
Tytuł: Odp: Użytkownik nie może weryfikować pacjentów, samoczynna zmiana uprawnień?
Wiadomość wysłana przez: PiotrSz w Lutego 08, 2016, 12:15:10 pm
Nie idzie się dodzwonić, bo pewnie aktualizacja taka wypasiona była i nie odbierają telefonów wcale.
U mnie natomiast znika najprawdpodobniej powiązanie pacjenta do NFZtu na karcie chyba podczas sprawdzania eWUSia, ale mam to niesprawdzone. Lekarz zgłosił Pani w przychodni ( i raczej mogę jej wierzyć, że to co powie to prawda) w zeszłym tygodniu, że na recepcie się podpina NFZ 01. Pani poprawiła kartę pacjenta - dopisała odpowiedni NFZ, a dziś sytuacja się powtórzyła. Dodatkowo jak chcę otworzyć rezerwację dla tego pacjenta to mam błąd, że nie można załadować danych do pola Combo - pewnie chodzi tutaj o to powiązanie.

Potwierdzam co najmniej jeden taki przypadek ze "znikającym ow nfz".

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Użytkownik nie może weryfikować pacjentów, samoczynna zmiana uprawnień?
Wiadomość wysłana przez: ded w Lutego 08, 2016, 12:24:09 pm
Dodałem nowego użytkownika i teraz działa. Naprawa uprawnień nie dawała rezultatów. Powiedzcie mi, jak mogę ustawić wymuszenie zmiany hasła operatora co 30 dni? Nie mogę tego znaleźć w opcjach.

Aha, pomimo licencji na 2 userów można ich utworzyć więcej a chyba mieć tylko 2 zalogowanych. Także felernego profilu nie kasowałem.
Tytuł: Odp: Użytkownik nie może weryfikować pacjentów, samoczynna zmiana uprawnień?
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Lutego 08, 2016, 13:23:46 pm
Licencje są na stanowisko, nie użytkownika = operatora. Operatorów można mieć X.
Opcje dla hasła są w Opcjach, ale trzeba wybrać u góry KS-ZSI jako zainstalowane aplikacje. Wtedy ważność hasła to KSSCRTY_PWD_EXP_DAYS, ale lepiej zapoznać się z resztą opcji, bo może coś jeszcze trzeba będzie włączyć.
Tytuł: Odp: Użytkownik nie może weryfikować pacjentów, samoczynna zmiana uprawnień?
Wiadomość wysłana przez: Jo_eL w Lutego 08, 2016, 13:28:48 pm
Miałem podobny problem, z tą różnicą, że podczas próby weryfikacji pojawiał się komunikat o braku uprawnień. Powodem było wygaśnięcie uprawnień operatora do weryfikacji eWuś w Portalu Świadczeniodawcy. Po "odnowieniu" uprawnień wszystko wróciło do normy.
Tytuł: Odp: Użytkownik nie może weryfikować pacjentów, samoczynna zmiana uprawnień?
Wiadomość wysłana przez: ded w Lutego 10, 2016, 19:31:38 pm
Dziś podobna akcja stała się z drugim użytkownikiem. Zrobiłem aktualizację i ponoć poszło. Robię to zdalnie więc nie sprawdzałem ale pracownica dzwoniła, że już weryfikacja działa. Jeśli ktoś ma problem polecam wgrać najnowszy update.
Tytuł: Odp: Użytkownik nie może weryfikować pacjentów, samoczynna zmiana uprawnień?
Wiadomość wysłana przez: ded w Lutego 23, 2016, 20:55:05 pm
Po weekendowej aktualizacji znowu jaja z użytkownikami. Na ten nowy, który stworzyłem nie można się zalogować. Na innym znowu nie da się weryfikować w ewuś. Wgrałem aktualizację 00.2.2 ale jak ponownie kliknę aktualizuj to próbuje wgrać ją ponownie zamiast informować, że ta wersja jest najnowsza. Ogólnie znowu kicha a ja na urlopie przez dostęp zdalny próbuję jakoś to załatać. Czy jest jakaś rozsądna alternatywna dla tego programu? Czasem to już tracę siły a support prosi o maila, to za 2 dni mi odpowie żebym przeinstalował to wszystko albo, że nie wiedzą.
Tytuł: Odp: Użytkownik nie może weryfikować pacjentów, samoczynna zmiana uprawnień?
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Lutego 23, 2016, 21:14:54 pm
Ogólnie to sprawdź czy nie masz coś skopane z instalacją, bo nikt nie wspominał o podobnym błędzie. Dodatkowo jak próbuje aktualizować pomimo, że wersja już jest, to też to potwierdza, że niekoniecznie z PPSem jest problem. Ja bym zrobił kopię bazy, postawił PPSa od nowa, zaimportował bazę, ewentualnie zaktualizował ją i sprawdził czy dalej się dzieje jak się działo.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]