Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-PPS => Wątek zaczęty przez: ded w Lipca 07, 2015, 12:22:24 pm

Tytuł: Niezweryfikowani pacjenci z powodu awarii, jak to ugryźć?
Wiadomość wysłana przez: ded w Lipca 07, 2015, 12:22:24 pm
Wczoraj była mała awaria serwera i wszyscy wczorajsi klienci, których wpisaliśmy dziś mają status niezweryfikowanych. Weryfikowaliśmy wszystkich przez www ewuś. Mam z każdego wygenerowany plik xml. Co powinienem zrobić, żeby zweryfikować ich wszystkich?
Tytuł: Odp: Niezweryfikowani pacjenci z powodu awarii, jak to ugryźć?
Wiadomość wysłana przez: maciejj w Lipca 07, 2015, 13:16:50 pm
Wyślij raport używając opcji WYŚLIJ Z EWUŚ sprawdzenie nastąpi po stronie NFZ
Tytuł: Odp: Niezweryfikowani pacjenci z powodu awarii, jak to ugryźć?
Wiadomość wysłana przez: ded w Lipca 07, 2015, 13:56:26 pm
Dzięki, zaraz spróbuję.
Tytuł: Odp: Niezweryfikowani pacjenci z powodu awarii, jak to ugryźć?
Wiadomość wysłana przez: kubaru w Sierpnia 05, 2015, 09:35:34 am
I co? udało się?   U mnie w podobnym przypadku odesłali niezweryfikowane z komunikatem-zaleceniem przysłania potwierdzeń z Ewusia. Niestety u mnie awaria spowodowała zdublowanie numerów epizodów i może dlatego się nie udało.
Tytuł: Odp: Niezweryfikowani pacjenci z powodu awarii, jak to ugryźć?
Wiadomość wysłana przez: ded w Sierpnia 05, 2015, 10:18:01 am
Nie udało się... Dzwoniłem do Kamsoftu zapytać o czy możemy jakoś to ogarną, np importując xmle który sobie zapisaliśmy weryfikując ręcznie. Niestety, trzeba było coś dokupić. A że klientów mamy cały czas tych samych, to załatwiliśmy to zaświadczeniami. Taka awaria zdarza się raz na rok, wiec nie ma sensu kombinować. Ten płatny dodatek to chyba 100zł netto było ale w naszym przypadku nie warto.
Tytuł: Odp: Niezweryfikowani pacjenci z powodu awarii, jak to ugryźć?
Wiadomość wysłana przez: wojciech.re w Sierpnia 05, 2015, 11:06:59 am
nie wiem jak się mogło nie udać ale pomijając - w przypadku potwierdzenia przez www tak jak pisał maciej opcja "wyślij z ewuś" a dla lubiących dłubać i wysyłać jak "w piśmie stoi"
nieoceniony kreator xml http://www.kamsoft.pl/servlet/news_viewer/wiad?nr=10999 (http://www.kamsoft.pl/servlet/news_viewer/wiad?nr=10999)
Tytuł: Odp: Niezweryfikowani pacjenci z powodu awarii, jak to ugryźć?
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Sierpnia 05, 2015, 11:53:59 am
Nie udało się... Dzwoniłem do Kamsoftu zapytać o czy możemy jakoś to ogarną, np importując xmle który sobie zapisaliśmy weryfikując ręcznie. Niestety, trzeba było coś dokupić. A że klientów mamy cały czas tych samych, to załatwiliśmy to zaświadczeniami. Taka awaria zdarza się raz na rok, wiec nie ma sensu kombinować. Ten płatny dodatek to chyba 100zł netto było ale w naszym przypadku nie warto.

A próbowałeś wysłać poprzez "wyslij z ewuś"? Przecież kod potwierdzenia nie jest wymagany do tego aby wysłać świadczenia.
Tytuł: Odp: Niezweryfikowani pacjenci z powodu awarii, jak to ugryźć?
Wiadomość wysłana przez: maciejj w Sierpnia 05, 2015, 21:19:27 pm
jeśli rzeczywiście sprawdzenie przez www było, to nie ma bata, żeby "wyślij z ewuś" nie rozwiązało problemu. Chyba, że sprawdzenie było, ale przez konto innego świadczeniodawcy / prywatne lekarza
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]