Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Rozliczenia świadczeń => Problemy dotyczące wszyskich rodzajów świadczeń => Wątek zaczęty przez: Marcin z Grudziądza w Czerwca 11, 2015, 20:17:10 pm

Tytuł: Nieprawidłowa krotność świadczenia lub brak kodu specjalnego rozliczeni
Wiadomość wysłana przez: Marcin z Grudziądza w Czerwca 11, 2015, 20:17:10 pm
Wysłane dziś świadczenia wracają z takim błędem:

51690023 Nieprawidłowa krotność świadczenia lub brak kodu specjalnego rozliczenia... 

Wysyłka świadczeń z Serum i Mediporta daje ten sam błąd.

Znowu coś na SZOI kombinują? Tylko dziwię się Serum bo to przeca Kamsoftowe, a oni podobną wiedzą wszystko wcześniej :)
Tytuł: Odp: Nieprawidłowa krotność świadczenia lub brak kodu specjalnego rozliczeni
Wiadomość wysłana przez: artur w Czerwca 11, 2015, 21:45:25 pm
Mam to samo w STM na mazowszu :) świadczenia wysłane wczoraj wieczorem, niezaimportowany jeden a w szczegółach ten błąd przy 4 pozycjach :)
Tytuł: Odp: Nieprawidłowa krotność świadczenia lub brak kodu specjalnego rozliczeni
Wiadomość wysłana przez: lenart_o w Czerwca 11, 2015, 23:44:34 pm
Nie panowie oni nie kombinują to jest NASZA wina :) :)
dzisiaj przez cały dzień uskuteczniali mi to przez telefon w K-P i WLKP
Tytuł: Odp: Nieprawidłowa krotność świadczenia lub brak kodu specjalnego rozliczeni
Wiadomość wysłana przez: Roland w Czerwca 12, 2015, 08:31:31 am
Mam to samo i co z tym zrobić ? To świadczenia, które odrzuciłem przy tworzeniu raportu świadczeń bo były już za następny miesiąc czyli za maj. A w raporcie za maj już nie poszły. Wpisałem je ponownie i pojawił się w/w problem.
Tytuł: Odp: Nieprawidłowa krotność świadczenia lub brak kodu specjalnego rozliczeni
Wiadomość wysłana przez: jones w Czerwca 12, 2015, 08:36:11 am
Dziś otrzymałem info z Mazowieckiego OW:

"W dniu dzisiejszym poprawiono błędne sprawdzenie walidacyjne 51690023 ? prosimy ponownie wykazać odrzucone świadczenia."

Tytuł: Odp: Nieprawidłowa krotność świadczenia lub brak kodu specjalnego rozliczeni
Wiadomość wysłana przez: lenart_o w Czerwca 12, 2015, 11:18:34 am
Odpowiedz z Kujawsko-Pomorskiego dziś z godz 10:21
"Witam

Mieliśmy problem z tym sprawdzeniem od dwóch dni i wczoraj ok. 20 został rozwiązany, dlatego proszę raz jeszcze przesłać te świadczenia i nie powinno być problemu.

Pozdrawiam"
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]