Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Pozostała sprawozdawczość w formacie otwartym => Kolejki oczekujących => Wątek zaczęty przez: janwil w Czerwca 09, 2015, 00:24:01 am

Tytuł: Pacjent któremu się wydaje....Stabilny a PILNY;-)
Wiadomość wysłana przez: janwil w Czerwca 09, 2015, 00:24:01 am
Panowie problem:
1. Pacjent z listy oczekujących  na AOS z PWT na połowę sierpnia jako stabilny dostarczył skierowanie.
2. Po kilku dniach ww. delikwent (01.06.2015r.) zabiera skierowanie rano i dostarcza po kilku godzinach tego samego dnia (01.06.2015r.) to samo skierowanie z adnotacja lek. POZ "Pilny". Na dodatek "koleś" jest przyjęty też (01.06.2015r.)?  Cóż z nim uczynić:
a) usunąć z kolejki z dniem 01.06.2015 (z jaką przyczyną??) i traktować 01.06.2015r. jako nagły?;-))))
b) inne rady mile widziane ;-)

WOW NFZ proponuje zmianę kwalifikacji jako "pilny"

P.S. Czy w PPSie jest "przywróć do kolejki"?;-)))
Dzięki;-)
Tytuł: Odp: Pacjent któremu się wydaje....Stabilny a PILNY;-)
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Czerwca 09, 2015, 02:18:02 am
Albo
1.
- Skreślenie pacjenta z kolejki stabilnej w momencie jak zabrał skierowanie z powodem rezygnacja pacjenta - przecież zabrał skierowanie.
- Nie wpisywanie pacjenta do żadnej kolejki - wykonanie usługi bez kolejki. Skierowanie poprawione można by uznać za jakby nowe, a rejestracja z dziś na dziś nie wyznacza kolejki.
albo
2.
- skreślenie pacjenta z kolejki stabilnej z powodem przeniesienie pacjenta do innej kolejki w ramach świadczeniodawcy
- wpisanie pacjenta do kolejki pilnej, ale jak wyżej - wpisanie pacjenta z dziś na dziś jest bez sensu.
Druga opcja jest chyba bardziej sensowna. Na pewno nie traktować pacjenta jako nagły - do tego muszą być inne przesłanki. W przypadku kontroli z NFZtu kolejek mieć trzeba jednak sensowne uzasadnienie, czemu pacjent tak szybko (jakby bez kolejki) przyjęty.

Przywrócenie do kolejki - chyba nie, nie kojarzę. Tylko spod bazy jakby co. Nie mnie jednak funkcja taka powinna być, wydaje mi się (dostarczenie skierowania do 7dni po skreśleniu z kolejki z powodu niedostarczenia skierowania do 14dni od rezerwacji z odpowiednim uzasadnieniem).
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]