Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-SOMED => Wątek zaczęty przez: zupa w Maja 21, 2015, 09:19:33 am

Tytuł: SOMED "gubi" ustawienia wydruku
Wiadomość wysłana przez: zupa w Maja 21, 2015, 09:19:33 am
Witajcie

Mam problem z SOMED, który gubi ustawienia wydruku skierowań. Z receptami to nie problem, bo zawsze sięga do pierwszego podajnika drukarki, w którym jest papier receptowy. Natomiast, niemal codziennie otrzymuję sygnał, że pozostałe wydruki (skierowania) drukują się właśnie z pierwszego podajnika. Więc klikam każde skierowanie, i na oknie wyboru wzorca klikam na ustawienia drukarki i ustawiam odpowiednie podajniki wraz z formatem papieru, po czym robię wydruk. Byłem nauczony, że taka ścieżka działania jest wystarczająca, i nie miałem z tym problemu. Jednak wydruki działają poprawnie przez jeden dzień... Na drugi dzień ta sama historia. Ktoś z Was się z tym spotkał już wcześniej?
Tytuł: Odp: SOMED "gubi" ustawienia wydruku
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Maja 27, 2015, 23:08:50 pm
Może spróbować testowo zainstalować drukarkę w Windowsie 2 razy - jedna z wydrukiem z podajnika nr 1, druga z podajnika nr 2, a w Somedzie podpiąć już daną drukarkę bez konfiguracji jej opcji. Pytanie czy wtedy też coś będzie wylatywało.
Tytuł: Odp: SOMED "gubi" ustawienia wydruku
Wiadomość wysłana przez: MK w Maja 28, 2015, 12:46:02 pm
Czy to nie czasem serwer terminali? Bo jeśli tak, zalecam poczytanie w biuletynie - aktualizacja 2010.00.0.03. Jest tam dokładnie opisany problem z serwerem terminali i drukarkami. A nawet jeśli nie - warto poczytać i przemyśleć.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]