Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-SOMED => Wątek zaczęty przez: CLEVE w Maja 16, 2015, 00:58:33 am

Tytuł: pacjent usunięty z kartoteki- ponowne dodanie
Wiadomość wysłana przez: CLEVE w Maja 16, 2015, 00:58:33 am
Witam,
Jeśli już gdzieś to było poruszane to proszę o przeniesienie.

Mam problem z pacjentami usuniętymi z kartoteki. Wiem, że generalnie nie powinno się nic usuwać tylko edytować ale nowy pracownik namieszał z pacjentami i ich peselami więc ich usunął z myślą o ponownym dodaniu.

No i teraz jest problem bo  pacjentów nie ma w kartotece, somed nie pozwala ich dodać ponownie (bo wywala komunikat o tym, że pacjent z podanym peselem jest już w bazie).  I co teraz mam począć?
Tytuł: Odp: pacjent usunięty z kartoteki- ponowne dodanie
Wiadomość wysłana przez: gringo w Maja 16, 2015, 08:24:38 am
Kartoteki pacjentów, pokaż ukrytych/usuniętych i przywróć.
Jeżeli to nie pomoże, to Somed na szczęście tworzy kopie wszystkich kluczowych tabel w bazie i wystarczy skopiować pacjentów z kopii tabeli pacjenci, do tabeli pacjenci.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]