Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Pozostała sprawozdawczość w formacie otwartym => Kolejki oczekujących => Wątek zaczęty przez: Beata Rybicka w Maja 03, 2015, 19:58:32 pm

Tytuł: ZŁY NUMER PESEL
Wiadomość wysłana przez: Beata Rybicka w Maja 03, 2015, 19:58:32 pm
Witam
Po wysłaniu comiesięcznej kolejki oczekujących przez SZOI w raporcie zwrotnym ukazała się informacja Błąd KOLEJKA ZAWIERA INFORMACJE O OSOBIE Z NIEPRAWIDŁOWYM NUMEREM PESEL.Porawiłam wysłałam jeszcze raz i znowu to samo.wysłałm po raz trzeci i znowu błąd.Co robić?Kolejka nadal widnieje jako niezaimportowana.Proszę o pomoc.
Tytuł: Odp: ZŁY NUMER PESEL
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Maja 03, 2015, 20:13:22 pm
Jaka jest data zapisania w kolejkę osoby z błędnym PESELem?
Tytuł: Odp: ZŁY NUMER PESEL
Wiadomość wysłana przez: Beata Rybicka w Maja 04, 2015, 08:22:46 am
Data zapisania to październik 2014r
Tytuł: Odp: ZŁY NUMER PESEL
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Maja 04, 2015, 20:29:33 pm
Może, aby KS-PPS to łyknął to musisz utworzyć i wysłać ponownie kolejki od października 2014 r.?
Tytuł: Odp: ZŁY NUMER PESEL
Wiadomość wysłana przez: knrdsd w Maja 04, 2015, 20:59:04 pm
Co ma Pani na myśli pisząc że Pani poprawiła? Czy błędny PESEL na prawidłowy? Czy nadal komunikat dotyczy błędnego PESEL, czy czegoś innego? Może ten "poprawiony" PESEL jest jednak nieprawidłowy?
W ostateczności trzeba by takiego pacjenta po prostu nie wykazywać, jeśli jeden PESEL zatrzymuje całą kolejkę. Błędne PESELe się zdarzają, niestety, a z programem weryfikującym raporty człowiek nie pogada, nie przekona.
Tytuł: Odp: ZŁY NUMER PESEL
Wiadomość wysłana przez: Beata Rybicka w Maja 04, 2015, 21:15:31 pm
Pesel pacjenta był błędny,więc poprawiłam na prawidłowy i wysłałam raport,ale znowu pokazała się ta sama informacja dotycząca tego samego pacjenta.Błąd jest poprawiony ,a raport jest odrzucany.
Tytuł: Odp: ZŁY NUMER PESEL
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Maja 04, 2015, 21:22:15 pm
Wg mnie należy utworzyć i wysłać do NFZ kolejki od października 2014 r., zapewne potrzebne będzie pismo z prośbą o odblokowanie takiej możliwości.
Tytuł: Odp: ZŁY NUMER PESEL
Wiadomość wysłana przez: knrdsd w Maja 04, 2015, 21:32:28 pm
Ja bym po prostu wyciął tego pacjenta z kolejki - naturalnie, pamiętając o zmniejszeniu liczby pacjentów oczekujących o 1.
Tytuł: Odp: ZŁY NUMER PESEL
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Maja 04, 2015, 22:08:43 pm
1. Przy kolejkach PESELowych to nie uda się.
2. Z kolejki nie może nikt zginąć - NFZ to weryfikuje.
Tytuł: Odp: ZŁY NUMER PESEL
Wiadomość wysłana przez: knrdsd w Maja 04, 2015, 23:10:36 pm
Nikt nie może zniknąć, ale dopiero od teraz, a przez 3 miesiące kiedy nie było peselowanych kolejek, ten pacjent mógł zostać 1) przyjęty, 2) skreślony z innych powodów.
Czy w poprzednich miesiącach (paźdz-grudz) pacjent był wykazywany i łyknięty bez protestów?

Tytuł: Odp: ZŁY NUMER PESEL
Wiadomość wysłana przez: Beata Rybicka w Maja 05, 2015, 08:01:42 am
W poprzednich miesiącach pacjent nie miał peselu wpisałam go w tym miesiącu gdyż nie chciał się exportować raport z KSPPS do SZOI .Wpisałam pesel,to teraz nie chce się zaimportować w SZOI.PESEL jest poprawny.
Tytuł: Odp: ZŁY NUMER PESEL
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Maja 05, 2015, 08:17:41 am
Czy raport został utworzony ponownie po poprawieniu numeru PESEL?
Tytuł: Odp: ZŁY NUMER PESEL
Wiadomość wysłana przez: KAMI w Maja 05, 2015, 13:58:11 pm
Ja mam podobny problem  :-\ ... 5 osób wpisanych w ubiegłym roku bez peseli bo nie mogłam się dodzwonić do nich a jak się zapisywali to nie było to wymagane  ... dziś raport nie zaimportował się przez te osoby właśnie... jeszcze raz na różne sposoby próbowałam ustalić pesele ale tylko jedna osoba odebrała telefon ... pozostałe osoby ze względu na brak kontaktu z nimi usunęłam z kolejki ale dalej to samo bo zdążyłam już na szoi przesłać ten pierwszy nieszczęsny raport... potem chciałam dopisać pesel w pozycji usuniętej ale tez już nie można ... i nie wiem co robić ... czy atakowac ludzi w NFZ ecie czy informatyków z programu KSPPs .... ponownie utworzony raport niczego nie zminił dalej chcą peseli pomimo, ze pacjneci usunięci  >:(
Tytuł: Odp: ZŁY NUMER PESEL
Wiadomość wysłana przez: drzew6 w Maja 11, 2015, 10:34:24 am
usuń pacjentów problemowych ale z datą kwietniową
Tytuł: Odp: ZŁY NUMER PESEL
Wiadomość wysłana przez: e.liber w Maja 12, 2015, 09:48:09 am
Mam podobną sytuację: Osoby są wpisane do kolejki oczekujących bez peselu lub z błędnym peselem. W danych pacjenta poprawiam pesel na prawidłowy. W kolejce wyświetla się dobrze, natomiast w raporcie KLX cały czas zaczytywany jest ten stan poprzedni - sprzed poprawy. Moim zdaniem jest to błąd programu, który Kamsoft zapewne wkrótce poprawi. Można poradzić sobie z tym na dwa sposoby:
1) Rozpakować plik KLX, poprawić błędne pesele, spakować, wysłać.
2) Usunąć osobę z kolejki z powodu "błąd operatora", poprawić błędny pesel w danych pacjenta, jeszcze raz wpisać tę osobę do kolejki, pamiętając, aby wszystkie pola wypełnić tak samo (datę wpisu do kolejki, planowana datę przyjęcia....)
Tytuł: Odp: ZŁY NUMER PESEL
Wiadomość wysłana przez: Winni w Maja 12, 2015, 11:05:35 am
Wczoraj miałem ten sam problem i poprawiłem sposobem pierwszym, ważne żeby to robić na świeżo wygenerowanym pliku, który nie był jeszcze wysłany - przeszło bez problemu.
Tytuł: Odp: ZŁY NUMER PESEL
Wiadomość wysłana przez: madziazet w Maja 15, 2015, 18:37:23 pm
Mam podobny problem...rozpakowałam, poprawiłam, zapisałam w formacie xml. Proszę o pomoc jak to teraz zmienić na klx ,spakować i wysłać ??
Tytuł: Odp: ZŁY NUMER PESEL
Wiadomość wysłana przez: neelix w Maja 15, 2015, 18:41:12 pm
Proszę o pomoc jak to teraz zmienić na klx ,spakować i wysłać ??
Tak jak mówisz: spakować do zip i zmienić rozszerzenie na klx.
Tytuł: Odp: ZŁY NUMER PESEL
Wiadomość wysłana przez: madziazet w Maja 15, 2015, 19:43:46 pm
Czy mogę prosić o dokładne wytłumaczenie jak to zrobić. Poprawiony plik xml zapisałam na pulpicie ,udało mi się go spakować do zip i teraz nie wiem jak zmienić to rozszerzenie na klx .
Tytuł: Odp: ZŁY NUMER PESEL
Wiadomość wysłana przez: neelix w Maja 15, 2015, 22:03:56 pm
Czy mogę prosić o dokładne wytłumaczenie jak to zrobić. Poprawiony plik xml zapisałam na pulpicie ,udało mi się go spakować do zip i teraz nie wiem jak zmienić to rozszerzenie na klx .

Jeżeli widzisz rozszerzenia to po prostu prawym na plik, zmień nazwę, zmieniasz .zip na .klx. Jeśli nie widzisz to (dla Windows 7): w dowolnym folderze, na górze menu -> organizuj -> opcje folderów i wyszukiwania -> zakładka widok -> odznaczasz pozycję "Ukryj rozszerzenia znanych typów plików".
Tytuł: Odp: ZŁY NUMER PESEL
Wiadomość wysłana przez: madziazet w Maja 15, 2015, 22:51:37 pm
Dziękuję bardzo za pomoc,udało się! 
Tytuł: Odp: ZŁY NUMER PESEL
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Maja 28, 2015, 00:36:35 am
A tak nawiasem - jak pacjent nie poda peselu nie można go dodać do kolejki. Ok - założyć możemy, że wpiszemy pacjenta i przed raportem "dowiemy" się jaki ma PESEL, ale z życia - można o tym zapomnieć, a pacjent jak obieca, że zadzwoni, nie zawsze jednak dzwoni. Potwierdzone mam przez NFZ 09 - jak pacjent dzwoni i nie pamięta/nie chce podać (bo przecież założymy na jego PESEL konto) PESELu, nie wpisujemy go do kolejki, prosimy niech zadzwoni jak sobie numer "przypomni".
Tytuł: Odp: ZŁY NUMER PESEL
Wiadomość wysłana przez: knrdsd w Maja 30, 2015, 15:10:00 pm
I to jest słuszna koncepcja. Bezpeselowcy mogli sobie egzystować w kolejkach do kwietnia, ale teraz każdego trzeba podać z PESELem i okazało się że klops, pacjent jest od miesięcy, a PESEL brak :(
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]