Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-PPS => Wątek zaczęty przez: zukes w Kwietnia 02, 2015, 12:41:30 pm

Tytuł: Brak widoczności kodów ICD9 i ICD10
Wiadomość wysłana przez: zukes w Kwietnia 02, 2015, 12:41:30 pm
Piszę posta bo nie znalazłem na forum a może komuś pomoże.

Problem.
Po zakupie licencji nie widać kodów ICD9 i ICD10

Odpowiedź Kamsoftu.
Konieczna aktualizacja bazy danych.

W tym celu na nie używanej bazie danych (wszyscy userzy odłączeni) nalezy uruchomić program
C:\KS\KS-PPS\serw\ksinstal.exe

Jak przetestuję uzupełnię posta czy działa. A może któryś z kolegów testował i może potwierdzić?

Znalazłem w FAQu forum podobny problem i wygląda na to, że faktycznie po zmianie licencji trzeba puścić 
C:\KS\KS-PPS\serw\ksinstal.exe

Swoją drogą podejżę w bazie co aktualizacja zrobi, bowiem kody ICD9 i ICD10 są już faktycznie w bazie danych
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]