Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-PPS => Wątek zaczęty przez: krzyno22 w Marca 03, 2015, 19:14:36 pm

Tytuł: Komunikat: Brak punktu umowy dla produktu. (kolumna: FA)
Wiadomość wysłana przez: krzyno22 w Marca 03, 2015, 19:14:36 pm
Podczas importu ambulatoryjnego 2015 do ppsa wracaja mi swiadczenia z błędem  "Komunikat: Brak punktu umowy dla produktu.  (kolumna: FA)".Mam tam wpisaną 1 według punktu umowu i dalej mi to odrzuca.Większa ilość z tą 1 przeszła a kilka mi odrzuciło i juz nie wiem co moge poprawić?
Tytuł: Odp: Komunikat: Brak punktu umowy dla produktu. (kolumna: FA)
Wiadomość wysłana przez: Cygan w Marca 03, 2015, 19:24:56 pm
Ja miałem też taki komunikat jak w pliku z eksportowanymi danymi miałem stary numer umowy.
Trzeba też uważać, bo świadczenia skojarzone np. dla pierwszorazowych są pod innym punktem umowy niż zwykłe.
Tytuł: Odp: Komunikat: Brak punktu umowy dla produktu. (kolumna: FA)
Wiadomość wysłana przez: krzyno22 w Marca 03, 2015, 19:33:41 pm
numer umowy mam napewno dobry bo ponad 800 swiadczeń mi zaimportowało a tylko ok 80 odrzuciło z tym komunikatem
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]