Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Pozostałe problemy => Problemy ogólne => Wątek zaczęty przez: PaulinaSz w Września 30, 2014, 11:32:54 am

Tytuł: zmiany dotyczące rozporządzenia w/s rejestrów
Wiadomość wysłana przez: PaulinaSz w Września 30, 2014, 11:32:54 am


dzień dobry
w portalu świadczeniodawcy mam komunikat, że mam zatwierdzić jednostki oraz komórki pod względem zgodności z rozporządzeniem w sprawie rejestrów.

czy ktoś się orientuje o jakie zmiany chodzi, ??
Tytuł: Odp: zmiany dotyczące rozporządzenia w/s rejestrów
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Września 30, 2014, 13:50:32 pm
http://forumpps.pl/index.php?topic=8144.msg56258#msg56258
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]