Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Aplikacje NFZ => SZOI => Wątek zaczęty przez: maaarysia w Sierpnia 26, 2014, 10:14:31 am

Tytuł: dodawanie sprzętu - umowa serwisowa
Wiadomość wysłana przez: maaarysia w Sierpnia 26, 2014, 10:14:31 am
Witam, mam pytanie czy dodając sprzęt / dokonując aktualizacji w SZOI w pozycji
dodawanie sprzętu > umowa serwisowa gwarantująca sprawność - wystarczy, że mam firmy z którymi współpracuje i są na tzw. telefon, czy konieczne jest zawarcie pisemnych umów ?
Proszę o odpowiedź, przeszukując wątki nie mogłam odszukać odp na to pytanie
pozdrawiam
Marysia
Tytuł: Odp: dodawanie sprzętu - umowa serwisowa
Wiadomość wysłana przez: Isiek w Sierpnia 26, 2014, 17:14:27 pm
Marysiu, dodając/ edytując sprzęt na SZOI masz wybór TAK/NIE przy opcji czy jest sprzęt serwisowany, wybierasz oczywiście TAK. W razie kontroli NFZ lub Urzędu Wojewódzkiego, instytucje sprawdzają fakt posiadania przez Ciebie paszportu technicznego dla danego sprzętu z odpowiednim wpisem dokonanym przez serwis a sprzęt medyczny musimy przeglądać co roku. Umowa z serwisem nie jest wymagana.
Pozdrawiam
Tytuł: Odp: dodawanie sprzętu - umowa serwisowa
Wiadomość wysłana przez: maaarysia w Sierpnia 27, 2014, 08:36:50 am
Dzięki za pomoc :)
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]