Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Rozliczenia świadczeń => AOS => Wątek zaczęty przez: PaulinaSz w Lipca 14, 2014, 20:07:50 pm

Tytuł: problem z tłumem
Wiadomość wysłana przez: PaulinaSz w Lipca 14, 2014, 20:07:50 pm
witam,

mam pytanie co robicie z tłumami ludzi przed gabinetami lekarskimi,
u nas po prostu robi się dramat. milion ludzi chce się zapytać czy lekarz dodatkowo przyjmie, ci zapisani stoją i czekają w efekcie czego lekarz w pracy jest do 24
Tytuł: Odp: problem z tłumem
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Lipca 14, 2014, 21:15:05 pm
Jeżeli lekarz przyjmuje po godzinach niezgodnie z harmonogramem i to na ubezpieczenie to działa nielegalnie :-( niech zacznie po godzinach przyjmować odpłatnie to myślę, że i tłumy będą mniejsze. Pytanie raczej trzeba kierować do Ministra Zdrowia, albo NFZ, a ma być jeszcze gorzej :-(
Tytuł: Odp: problem z tłumem
Wiadomość wysłana przez: Rozliczenia NFZ w SERUM w Lipca 15, 2014, 13:40:16 pm

Kolejki Jatylków pytających lekarza czy jeszcze przyjmie to objaw przewlekłej niekompetencji rejestratorek. Łatwiej im przepchnąć problem na lekarza niż samodzielnie odmówić tudzież ustalić, czy nie mamy do czynienia z przypadkiem nagłym.

Rozwiązaniem problemu jest pielęgniarka na recepcji. Obecnie miły, kompetentny i asertywny personel w rejestracji to podstawa. Niestety szukać ze świecą trzeba takiego.
Tytuł: Odp: problem z tłumem
Wiadomość wysłana przez: PaulinaSz w Lipca 15, 2014, 13:52:12 pm
no właśnie...prowadzę chroniczną walkę z kierownikiem rejestracji, który do tej pory przyjmowanych pacjentów od tak, na podstawie karteczki od lekarza wpisywał jako przypadek stabilny...niestety brak slów.....
Tytuł: Odp: problem z tłumem
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Lipca 15, 2014, 21:46:27 pm
http://forumpps.pl/index.php?topic=7933.0;topicseen
Tytuł: Odp: problem z tłumem
Wiadomość wysłana przez: bart w Lipca 16, 2014, 19:40:53 pm
.... niż samodzielnie odmówić tudzież ustalić, czy nie mamy do czynienia z przypadkiem nagłym. ....


No, no ciekawe ... rejestratorka oceniająca stan pacjenta ... ciekawe, ciekawe ... 8)

Cytuj
Rozwiązaniem problemu jest pielęgniarka na recepcji. Obecnie miły, kompetentny i asertywny personel w rejestracji to podstawa. Niestety szukać ze świecą trzeba takiego.

Seler na ministra zdrowia ! :)

Sugerowałbym nawet lekarza na rejestracji to zupełnie rozwiąże ten problem  ;)
Tytuł: Odp: problem z tłumem
Wiadomość wysłana przez: Rozliczenia NFZ w SERUM w Lipca 16, 2014, 22:43:34 pm
Chyba tutaj zakończmy. 
Tytuł: Odp: problem z tłumem
Wiadomość wysłana przez: PaulinaSz w Lipca 17, 2014, 11:59:27 am
ale macie też z tym problem czy my mamy już tak przyzwyczająych pacjentów do takiej procedury>
Tytuł: Odp: problem z tłumem
Wiadomość wysłana przez: PanDB w Lipca 17, 2014, 21:04:37 pm
ale macie też z tym problem czy my mamy już tak przyzwyczajonych pacjentów do takiej procedury>

Pytanie retoryczne. >>>>
odpowiedź zawarta w pytaniu.

lekarz siedzi do 24.00????
Ok rozumiem jeśli tak ma , jest z powołania , niemal święty , bez żony dzieci , lub ma piekło w domu... OK....jego wola...

Lub delikatnie...... lubi pieniądze i ma płacone od sztuki.... gdy robi u kogoś.
Jak na własny rachunek ,to musi mieć olbrzymi kontrakt i nie wyrabia ..
KASA ?POWOŁANIE do wyboru ???

Z  całym szacunkiem ............ to działa jak "piąta kolumna". To umacnia ten chory system . podobnie jak wypisywanie recept na 100% by uniknąć konsekwencji .
O to im chodziło ...
całe odium niezadowolenia, niewydolność strukturalną, przerzucić na świadczeniodawcę.

Pewnie znalazło by sie jeszcze pare takich placówek.
 Dla kasy różne rzeczy potrafią ludzie robić.

Oczywiście można tu wyciągnąc sprawy sumienia , przysięgi , powołania i....patriotyzmu Ojczyzna Wzywa.

Amerykanie zrobili badania- 95% błędów w sztuce , fatalnego podejścia do klienta- zależy od złej organizacji systemu.
Tylko 5% od człowieka .
Zły system zepsuje większość nawet dobrych zaangażowanych ludzi . Tylko kilka procent niezależnie od kasy, stanowiska będzie zawsze fatalnymi pracownikami.











Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]