Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Pozostała sprawozdawczość w formacie otwartym => Kolejki oczekujących => Wątek zaczęty przez: kisiu w Lutego 28, 2014, 18:08:29 pm

Tytuł: Przeuniecie terminu pacjenta
Wiadomość wysłana przez: kisiu w Lutego 28, 2014, 18:08:29 pm
Hej, jak postepujecie z pacjentem, który był zapisany do kolejki oczekujacych ze stanem stabilnym i zadzwonil, by zmienic termin. Czy usuwacie go z kolejki i wpisujecie jeszcze raz, czy moze zmieniacie po prostu termin udzielenia swiadczenia. Z tym, ze ten drugi sposob wydluzy czas oczekiwania w kolejce. Jak to rozwiązujecie?
Tytuł: Odp: Przeuniecie terminu pacjenta
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Lutego 28, 2014, 19:15:25 pm
Teoretycznie powinno się usunąć pacjenta z kolejki i zapisać go ponownie z nowym terminem.
Tytuł: Odp: Przeuniecie terminu pacjenta
Wiadomość wysłana przez: kisiu w Marca 01, 2014, 11:55:26 am
a w praktyce jak sie to robi?
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]