Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-SOMED => Wątek zaczęty przez: misza83 w Stycznia 14, 2014, 19:10:13 pm

Tytuł: Terminarz-nie podświetla danych
Wiadomość wysłana przez: misza83 w Stycznia 14, 2014, 19:10:13 pm
Chciałbym zapytać, czy spotkaliście się w Somed z takim problemem:
W terminarzu po najechaniu kursorem na grafik powinna podświetlić się nazwa usługi, poradnia oraz miejsce jej wykonania, druga sprawa to po najechaniu kursorem na Pacjenta na grafiku powinno pokazać się nam dane, zlecenie oraz godziny przyjęcia.
Zaraz po zalogowaniu wszystko działa poprawnie, po kilkunastu minutach już niestety to podświetlenie znika. Żeby znów działało trzeba całkiem wyłączyć Somed oraz komputer.
Gdzie szukać przyczyny? ::) Dodam, że nie dzieje się to codziennie, tylko np. dwa trzy razy w tygodniu.
Tytuł: Odp: Terminarz-nie podświetla danych
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Stycznia 14, 2014, 21:36:26 pm
pewnie traci połączenie z serwerem
Tytuł: Odp: Terminarz-nie podświetla danych
Wiadomość wysłana przez: Zdrowy w Stycznia 15, 2014, 10:24:21 am
U nas okazało się, że za rozłączenia z bazą danych odpowiadają defaultowe timeouty na bramie (routerze).
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]